Marka Raffaello ruszyła ze świąteczną kampanią na 8 rynkach

fot. mat. prasowe

Marka Raffaello wystartowała z kolejnym spotem w ramach nowej platformy komunikacyjnej, która, podobnie jak jej poprzednia odsłona, jest emitowana nie tylko w Polsce, ale również na innych rynkach regionu CEE, m.in. w Czechach, Rumunii, Bułgarii, Estonii oraz na Litwie, Łotwie i Węgrzech.

Marka Raffaello, czyli popularne praliny z chrupiącym wafelkiem, kokosem i całym migdałem, w swojej komunikacji od lat podkreśla to, jak ważne jest wyrażanie uczuć. Tym razem marka, we współpracy z agencją Leo Burnett, w swoim nowym spocie skupiła się na wyrażaniu romantycznej relacji osadzając historię w świątecznej atmosferze. Spot można obejrzeć na YouTubie.

Reklama oddaje wyjątkowy charakter Raffaello – produktu, za pomocą którego można wyrazić to, co czujemy do drugiej osoby oraz radosne oczekiwanie w magicznej atmosferze Świąt Bożego Narodzenia. Nowy spot reklamowy Raffaello został w całości wyprodukowany w Polsce. Za produkcję odpowiada Dynamo.