Marka Oxford wystartowała z akcją „Ambasadorzy Oxford”

fot. unsplash.com/@impatrickt

Marka Oxford rusza z akcją „Ambasadorzy Oxford” w ramach której zaprosi 200 mikroinfluencerów do prezentacji swoich nowych produktów szkolnych.

Kampania „Ambasadorzy Oxford” to projekt angażujący młodych ludzi w wieku 16-19 lat. W pierwszej fazie, do końca czerwca b.r. prowadzona jest rekrutacja (do programu można się zgłosić na AmbasadorzyOxford.pl. W drugiej fazie wybranych zostanie 200 osób, które otrzymają paczki z produktami Oxford z zadaniem przygotowania ich wideo-prezentacji. W ostatnim etapie wybranych zostanie 30 autorów najciekawszych nagrań, którzy otrzymają dodatkowe nagrody.

Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada zespół social media agencji On Board Think Kong (OBTK). Inspiracją do tegorocznej inicjatywy był projekt realizowany przez markę Oxford w ub. r. za których skuteczność została nagrodzona dwiema statuetkami w międzynarodowym konkursie Internet Advertising Competition (IAC).