Marka Fielmann prezentuje miniserial pt. „Za okularami”

Nowy miniserial pt. „Za okularami” przygotowany dla marki Fielmann wpisuje się w długofalową kampanię „Widzimy Twoje potrzeby”, która ma budować świadomość i wizerunek brandu Fielmann na polskim rynku.

Serial będzie można zobaczyć na Facebooku, Instagramie oraz stronie marketera (www.fielmann.pl). Ma 5 odcinków, które będą emitowane do 6 grudnia br. Emisja wsparta będzie kampanią w social mediach.

Celem serialowego projektu jest komunikacja wyróżniających brand Fielmann benefitów oraz pokazanie tej marki jako uważnej i potrafiącej znaleźć odpowiednie rozwiązanie dla każdego klienta.

Marka Fielmann zawsze wnikliwie stara się zrozumieć swoich klientów. Również i tym razem to oni stali się inspiracją do działań. Pomysł na kampanię powstał podczas rozmów agencji z pracownikami salonów optycznych. Okazało się, że „za okularami” klientów kryją się niezwykłe historie, które pokazują, jak różne potrzeby i motywacje mają odwiedzający salony „okularnicy” – mówi Krzysztof Drzazga, head of concept w agencji Chapter1, odpowiedzialnej za przygotowanie miniserialu.

To właśnie pięć z tych autentycznych historii zostało sfabularyzowanych w miniserialu wideo „Za okularami”, który jest głównym elementem drugiego etapu kampanii „Widzimy Twoje potrzeby”.

Najbardziej zaskakujące są motywacje klientów. Są często bardzo dalekie od „klasycznego” podejścia, czyli: idę po okulary, bo nie widzę – tłumaczy Krzysztof Drzazga. – Te potrzeby wynikają z osobowości, sytuacji życiowych, relacyjnych. Gdy słuchaliśmy tych historii, to kojarzyły nam się one nie tyle z salonem optycznym, co wręcz z gabinetem psychoterapeuty. Stąd pomysł, aby akcje umieścić w przestrzeni gabinetu „optoterapeuty”, który z uwagą wysłuchuje okularowych problemów i znajduje na nie rozwiązanie. Jest to, w sumie, trafna metafora tego, co robią pracownicy w salonach Fielmann – dodaje.


Celem kampanii “Widzimy Twoje potrzeby” jest budowanie świadomości marki Fielmann na polskim rynku oraz promowanie okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych własnej marki, a ponadto zwrócenie uwagi na wyróżnialne atrybuty marki, takie jak m.in. bezpłatne badanie wzroku, szeroki wybór modnych oprawek, przyjazne ceny, ubezpieczenie okularów czy gwarancja satysfakcji. Grupa docelowa kampanii to kobiety i mężczyźni w wieku 23-55 lat, którzy już noszą okulary, jak również osoby, które będą je nosić po raz pierwszy.