Marka Brit rusza z kampanią CSR „Psi Bohaterowie” 

Agencja komunikacji marketingowej ONE House rozpoczęła nową, ogólnopolską kampanię CSR pod nazwą „Psi Bohaterowie” dla marki Brit, której wyłącznym dystrybutorem w Polsce jest firma AZAN. Kampania, o charakterze edukacyjnym, wystartowała 2 września i potrwa do 30 listopada 2024 roku. Jej głównym celem jest edukowanie dzieci, młodzieży i dorosłych z zakresu wiedzy o psach, ale także zapewnienie wsparcia Funduszu Pomocy Psom Ratowniczym kwotą 50 tysięcy złotych.

W ramach kampanii agencja ONE House stworzyła interaktywną platformę edukacyjną www.psibohaterowie.pl, która pozwala poznać niezwykłe psie zmysły, takie jak słuch, wzrok, dotyk, smak i węch. Platforma została podzielona na sześć modułów edukacyjnych, dzięki którym można lepiej zrozumieć, jak psy wykorzystują swoje „supermoce” zarówno w codziennym życiu, jak i podczas akcji ratunkowych. Użytkownicy mogą pobrać materiały w formie plików PDF lub audio oraz sprawdzić swoją wiedzę w quizie. Za każdą poprawną odpowiedź przekazywana jest tzw. Psia Moneta (odpowiadająca złotówce) na wsparcie Funduszu Pomocy Psom Ratowniczym, działającego w ramach Fundacji Na Rzecz Psów Pracujących „Psi Ratownicy”.

Każdy, kto poprawnie odpowie na wszystkie pytania, ma szansę na udział w konkursie, którego celem jest wyrażenie wdzięczności psim bohaterom za ich poświęcenie i pomoc. Uczestnicy mogą to zrobić w dowolnej formie – poprzez wiersz, rysunek, zdjęcie lub inną kreatywną wypowiedź. Co miesiąc zostanie wybranych 20 laureatów, którzy otrzymają szkolne zestawy dla dzieci, zawierające piórniki, zeszyty, worki na obuwie oraz bidony.

Nasza najnowsza kampania „Psi Bohaterowie” to dowód na to, że wspólnie z ONE House możemy realizować projekty o realnym wpływie społecznym, które nie tylko edukują, ale także angażują rodziców i dzieci w ważne inicjatywy. Wspieranie psów ratowniczych, które ratują ludzkie życie, jest dla nas nie tylko obowiązkiem, ale również sposobem na pokazanie, jak istotna jest współpraca człowieka z naturą. Chcemy inspirować do empatii i odpowiedzialności oraz umożliwić bezpośrednie wsparcie tym niesamowitym zwierzętom – mówi Monika Polkowska, project manager w firmie AZAN.

ONE House odpowiada za produkcję strony internetowej, materiałów digitalowych oraz planowanie i zakup mediów. Kampania „Psi Bohaterowie” skupia się na wykorzystaniu takich kanałów jak Meta, TikTok, YouTube oraz Google Display Network, a także na współpracy z influencerami.