Maciej Szamowski został nowym business directorem w Foap

fot. mat. prasowe

Do zespołu Foap, globalnej platformy i agencji kreatywnej zrzeszającej ponad 4,5 miliona twórców w USA, Europie, LATAM i Azji, dołącza Maciej Szamowski, doświadczony manager związany wcześniej m.in. z Ubisoftem, TikTokiem i Samsungiem.

Maciej Szamowski ma ponad 15 lat doświadczenia w marketingu i komunikacji, realizując projekty z obszaru social media, e-commerce, kampanii 360° i strategii marki. Specjalizuje się w tworzeniu zintegrowanych działań, które łączą dane, kreatywność i dopasowanie do odbiorcy. Pracował zarówno po stronie klienta, jak i w środowiskach agencyjnych, prowadząc projekty na rynkach lokalnych i międzynarodowych.

W Foap Szamowski objął stanowisko business directora, odpowiadając za rozwój jednego z kluczowych klientów agencji, którego Foap pozyskał na początku 2025 roku. Dodatkowo swoje doświadczenie będzie wykorzystywał w standaryzowaniu metodologii funkcjonowania działu client service i architekturze zespołów obsługujących regionalne struktury klienckie.

Maciej to bardzo doświadczony ekspert rynku agencyjnego, który dodatkowo swoją wiedzę poszerzał pracując po stronie klienta i jako Brand Strategy Lead w TikToku. Już od pierwszej rozmowy wiedzieliśmy,że jego perspektywa patrzenia na relację klient-agencja jest unikatowym know-how, który rezonuje z tym, co budujemy w Foap. Praca w social mediach pomimo swojej dynamiki i rozmachu w obecnych czasach, wymaga seniorskiego podejścia i sprawdzonych metod zarządzania – komentuje Mateusz Zybaczyński, CEO Foap.