Linkhouse, platforma, która łączy zarówno reklamodawców, jak i wydawców, umożliwiając sprawne przeprowadzenie kampanii link buildingowych, nawiązała w lutym 2024 roku współpracę z agencją digital marketingową Harbingers, która ma na celu zwiększenie efektywności działań marketingowych Linkhouse, zarówno na rynku polskim, jak i na rynkach anglojęzycznych. Współpraca z Harbingers obejmie analitykę, działania PPC, a także doradztwo strategiczne.
Głównym celem tej współpracy jest zwiększenie efektywności kampanii SEM na rynkach anglojęzycznych oraz wdrożenie skutecznych działań na rynku polskim. Krakowska agencja Harbingers, wykorzystując swoje bogate doświadczenie i zaawansowane narzędzia analityczne, będzie odpowiedzialna za optymalizację oraz zarządzanie kampaniami reklamowymi Linkhouse, aby maksymalizować ich skuteczność i ROAS.
– Jesteśmy podekscytowani rozpoczęciem współpracy w zakresie performance marketingu z Linkhouse. To firma, która wprowadza innowacje w procesie budowania linków, a teraz, dzięki naszym wspólnym działaniom, będziemy mogli zwiększyć jej efektywność marketingową, także na rynkach międzynarodowych. Nasze doświadczenie w zakresie SEM i analityki, połączone z unikalnym podejściem Linkhouse do budowania strategii linkbuildingowej, stworzy idealne warunki do osiągnięcia wyznaczonych celów — komentuje Michał Stadler — senior sales executive w Harbingers.