Leo Burnett rozwija dział contentu oraz advocacy marketingu

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Leo Burnett, konsekwentnie realizując strategię, która polega na dostarczaniu klientom rozwiązań spełniających ich biznesowe wyzwania, odpowiada na rosnące zapotrzebowanie na kompleksowe usługi w zakresie tworzenia treści oraz advocacy marketingu. W związku z tym do zespołu dołączają nowe osoby, a także wprowadzane są zmiany w jego strukturze, aby efektywniej zarządzać portfelem klientów oraz realizowanymi projektami. Zespołem Content & Technology kieruje head content & technology, Filip Dawid.

Zespół Content & Technology w Leo Burnett dostarcza klientom agencji rozwiązania technologiczne oraz treści niezbędne do aktywizowania wszechobecnej technologii w działaniach marketingowych. Do jego głównych zadań należy tworzenie angażującego contentu i aktywności marek w mediach społecznościowych. Odpowiada także za strategię komunikacji i prowadzenie profili własnych marek, sporządzanie oraz moderowanie treści, a także współpracę z twórcami, w tym rekomendowanie ich, dopasowywanie do marek oraz negocjowanie kontraktów.

W ubiegłym roku do agencji dołączyły dwie specjalistki ds. mediów społecznościowych i objęły stanowiska social media managerek. Karolina Rak z agencji Konceptika, a Teresa Sadowska z MIŁO. Szeregi zespołu w tym roku uzupełniła Dominika Gajewska z Labcon. Nowym zespołem ekspertek zarządza Paulina Hanas, która w związku z dynamicznym rozwojem, awansowała na stanowisko social media team leader i raportuje bezpośrednio do Filipa Dawida.

– W Leo Burnett inwestujemy w rozwój nowoczesnych technologii, poszerzamy wiedzę i tym samym kompetencje. Kluczowe dla nas jest tworzenie angażujących treści, które będą rezonowały w grupie odbiorców danej technologii czy platformy.Dlatego budowanie zespołu z doświadczonymi specjalistkami, pozwoli odpowiedzieć na innowacyjne potrzeby naszych klientów – powiedział Filip Dawid, head content & technology Leo Burnett.

Dodatkowo, w ramach zmian strukturalnych wewnątrz agencji do zespołu Content & Technology, dołączyły dwie art directorki/UX designerki: Marta Gęsicka oraz Paula Tokarska, a także copywriterka/UX writer, Justyna Kot, które do tej pory były członkiniami zespołu kreacji. Zmiany te wynikają z rosnącej liczby projektów na obecnych klientach agencji oraz strategii dalszego podnoszenia jakości realizowanych dla nich zadań.