Klienci Breuninger.com zyskali możliwość dostawy poprzez InPost

fot. unsplash.com/@sunday_digital

Od 15 maja 2024 zakupy z multibrandowej platformy sprzedażowej i sklepu internetowego Breuninger.com można zamówić do jednego z ponad 35 tysięcy paczkomatów InPost, PaczkoPunktów InPost lub kurierem. To kolejne udogodnienie dla klientów w całej Polsce.

Breuninger od początku istnienia wyznacza trendy w modzie i stylu życia oraz stawia na rozwój sprzedaży wielokanałowej. Na BREUNINGER.COM dostęp do marek luksusowych i premium jest na wyciągnięcie ręki. Rozszerzenie metody wysyłki o InPost jest dla wielu klientów dużym udogodnieniem. Możliwość odbioru swojego zamówienia w dowolnym momencie
z paczkomatu jest dla wielu z nich często czynnikiem warunkującym zakupy w danym miejscu.

Cieszę się niezmiernie, że możemy rozszerzać nasz serwis w odpowiedzi na potrzeby klientów i dostarczać doświadczenia oczekiwane na lokalnych rynkach, w tym w Polsce. Współpraca z Inpost w Polsce jest ważnym elementem naszej strategii międzynarodowego wzrostu i lokalizacji sklepu Breuninger.com. Przez ostatnie 3 lata Breuninger.com stał się istotnym graczem w segmencie mody luksusowej w Polsce, nie poprzestajemy na tym ale zwiększamy nasze wysiłki i planujemy dalszy intensywny rozwój – podsumowuje współpracę Marcin Winkler, general manager CEE, Benelux, SE w Breuninger.