Agencja Cube Group zdobywa nagrodę główną za najlepszą kampanię contentową na European Content Awards 2024. Podczas konkursu przyznawane są nagrody dla agencji i działów in-house, które przeprowadziły innowacyjne i efektywne kampanie contentowe. Jury konkursu wyróżnia tylko te projekty, które przekładają się na spektakularny, mierzalny sukces biznesowy.
Agencja Cube Group, która jako jedyna z Polski została wyróżniona na konkursowej shortliście. Finalnie zdobyła nagrodę główną w kategorii Travel / Leisure Content Campaign of the Year za kampanię dla marki Triverna.pl!
– Zdecydowaliśmy się na wysłanie zgłoszenia konkursowego po niecałym roku współpracy z Klientem. Skrojona pod branżę turystyczną strategia klastrowa dla bloga firmowego i intensywna praca naszych specjalistów zaowocowały wynikami, którymi chcieliśmy się podzielić i które okazały się godne wygranej w ECA 2024! Case pokazuje, że można osiągnąć topowe pozycje w SERP nawet bez budowania linków. Dogłębny research, atrakcyjne treści, dobrze dobrany timing oraz strategiczne linkowanie wewnętrzne nie tylko zwiększyły widoczność bloga w wynikach wyszukiwania, ale też wpłynęły na wzrost ruchu i zaangażowania dla całej domeny Triverna.pl. – komentuje Agnieszka Tokarska, Content Marketing Specialist w Cube Group.
Cube Group wchodzi w nowy rok konkursowy z wysokiego C osiągając coraz lepsze wyniki. Rok 2023 był dla agencji rekordowy, Cube Group otrzymał 17 nominacji, 3 nagrody w tym prestiżową nagrodę Grand Prix w konkursach branżowych w Polsce i za granicą. Agencja zapowiada zmiany strategiczne i dystrybuowanie treści na szeroką skalę.
– Mamy na tyle dobre treści, że w tym roku chcemy zdecydowanie wychodzić z nimi poza strony klienckie. Posługujemy się angażującymi formatami – będziemy pokazywać je szerzej i dystrybuować. Dla klientów to nie tylko połączenie działań sprzedażowych z budowaniem brandu, ale też optymalizacja wydatków: raz przygotowany content pracuje efektywnie wiele razy w różnych kanałach! – mówi Emilia Radecka, head of content w Cube Group.
– Wraz z Cube Group udowadaniamy, że działania content i SEO potrafią skutecznie budować biznes, a realizowane w sposób przemyślany, w odpowiednim kontekście i z odpowiednim timingiem mogą przynosić efekty „tu i teraz”, jednocześnie rosnąć w siłę w długim okresie. Cieszę się, że podjęliśmy rękawicę i dzielnie walczymy na dość zatłoczonym rynku travel, gdzie zazwyczaj nad jakością, górę brała ilość. Zaoferowaliśmy naszym użytkownikom treści wysokiej jakości, które nie tylko dostarczają oczekiwanej przez nich dawki inspiracji, ale dzięki zaserwowaniu ich w użytecznej oraz atrakcyjnej formie pomagają także podjąć finalną decyzję zakupową. Dzięki skrupulatnemu podejściu Cube Group nasz blog osiąga dziś jedne z najlepszych wskaźników jakościowych w całej kategorii, stając się jednocześnie ważnym kontrybutorem wzrostu naszego biznesu. Po 10 miesiącach współpracy mam apetyt na więcej, nie powiedzieliśmy jeszcze ostatniego słowa i w 2024 zamierzamy powalczyć o miano lidera kategorii z najlepiej rozwiniętą sekcją contentową w Polsce – komentuje Krzysztof Dębski, chief marketing officer Triverna.pl
– Jesteśmy dumni z pracy, jaką wykonujemy, a jeszcze bardziej cieszy nas to, że nasze strategie contentowe mają wymierne znaczenie w budowaniu biznesowych wzrostów naszych Klientów. Z naszym partnerem Triverną współpracujemy od 2023 roku w obszarze: contentu, SEO, SEM, social, afiliacji, e-mail marketingu, kreacji i analityki. Sukces nie byłby możliwy bez zaangażowania i partnerskiego podejścia zespołu marketingowego Triverna. Wygrana European Content Awards 2024 potwierdza, że dobrze przemyślane i sukcesywnie wdrażane działania przynoszą imponujące efekty, a nasza praca jest na bardzo wysokim poziomie. Takie wyniki to dla nas paliwo napędowe do kolejnych działań. A sukces zdecydowanie nam smakuje! – ocenia Andrzej Cudny, CEO w Cube Group.