Sweet Factory Store, właściciel sklepu online i 26 sklepów stacjonarnych na terenie całej Polski, oferujący szeroki wybór słodyczy, ogłasza rozpoczęcie współpracy z Jasperem jako nowym ambasadorem marki. Zaplanowana na rok współpraca obejmuje szeroki zakres działań marketingowych i promocyjnych. Za koordynację aktywności i współpracę z influencerem odpowiada Stor9.
Kampania ma na celu zwiększenie rozpoznawalności marki Sweet Factory Store, prezentację oferty i nowości produktowych oraz wydarzeń organizowanych przez markę, a także przyciągnięcie klientów do sklepów stacjonarnych Sweet Factory Store. Działania skierowane są do dzieci i młodzieży oraz ich rodziców, a także miłośników słodyczy, którzy cenią autentyczność i radość, jakie promuje Jasper.
Jasper będzie nie tylko twarzą marki, ale także promotorem swoich ulubionych słodyczy, starannie wyselekcjonowanych spośród setek smaków dostępnych w Sweet Factory Store.
– Jasper, znany TikToker, który przyciągnął tłumy na otwarcia sklepów Sweet Factory Store, stał się naturalnym wyborem na ambasadora naszej marki. Jego autentyczność, pozytywna energia oraz podejście pełne szacunku dla swoich fanów i klientów podczas eventów Meet & Greet idealnie współgrają z wartościami Sweet Factory Store. Decyzja o stałym partnerstwie została podjęta na podstawie udanej współpracy przy otwarciach sklepów, gdzie obecność Jaspera znacząco przyczyniła się do sukcesu tych wydarzeń – mówi Monika Łoś, COO marki Sweet Factory Store.
W ramach kampanii Jasper będzie aktywnie zaangażowany w szereg działań promocyjnych, które obejmują social media marki i twórcy (Instagram, TikTok i YouTube), digital, in-store marketing oraz eventy.