Jarosław Łuczka został nowym product ownerem w adQuery

fot. mat. prasowe

Do zespołu platformy technologicznej adQuery, oferującej kompleksowe rozwiązania z zakresu kampanii digital, dołączył Jarosław Łuczka. Jako product owner odpowiada za rozwój technologii w zakresie nowych funkcjonalności, komunikację oraz rozbudowę oferty produktowej firmy.

Jarosław Łuczka to doświadczony ekspert w zakresie realizacji wielokanałowych kampanii digital, marketing automation oraz e-commerce. W przeszłości był związany m.in. z Tradedoubler, E-com 360 czy Argonauts Media, gdzie odpowiadał za utworzenie i nadzór nad zespołem realizacji. Aktualnie zajmuje stanowisko product ownera w adQuery – niezależnej platformie technologicznej, stworzonej w 2020 r. przez zespól Open Mobi.

adQuery zapewnia kompleksową obsługę z zakresu kampanii digitalowych na każdym etapie lejka sprzedażowego, zarówno na polskim, jak i niemieckim rynku. Firma powstała w odpowiedzi na potrzeby branży marketingowej i posiadania przez nią wpływu na kluczowe dla realizacji kampanii obszary. W swoich działaniach wykorzystuje autorskie narzędzia, takie jak: SEMTEQ, QID czy QOPS, wspierające skuteczność targetowania kontekstowego, zapewniające brand safety i bezpieczne otoczenie marki w przestrzeni reklamowej, a także pozwalające na dogłębną analizę zachowań użytkowników w sieci, przed wyświetleniem im reklamy.

Firma – w celu przybliżenia reklamodawców do neutralności węglowej – wprowadziła na rynek pionierskie rozwiązanie Q-ECO. Autorska technologia wykorzystująca algorytmy AI, pozwala zaoszczędzić do 60 proc. emisji CO2 w kampaniach digital, tym samym ograniczając szkodliwy wpływ branży mediowej na środowisko.