Jakub Piasecki objął stanowisko head of SEM w SeoFly

fot. mat. prasowe

W związku z rozwojem agencji SeoFly, należącej do grupy marketingowo-doradczej Good One, z początkiem października br. w strukturach powołana została nowa funkcja head of SEM. Objął ją Jakub Piasecki, który związany jest z firmą od 2023 roku.

Powołanie nowego stanowiska to kolejna strategiczna decyzja SeoFly. Z początkiem sierpnia br. w strukturach agencji awansował Jakub Kuszyński, obejmując stanowisko head of SEO. Kuszyński odpowiada za rozwój działu SEO w agencji, natomiast Piasecki odpowiedzialny jest za komórkę SEM. Do jego zadań należy wzmacnianie kompetencji strategicznych agencji i zespołu, m.in. przez rozszerzanie pracy na nowe platformy oraz planowanie i wdrażanie szkoleń.

Jakub Piasecki na nowym stanowisku zajmuje się także zarządzaniem finansami działu SEM, wsparciem działań new business, analizą ofert i potrzeb rynkowych oraz nadzorem współpracy z kluczowymi klientami agencji. Odpowiada także za optymalizację i budowę kampanii reklamowych na wielu platformach oraz za ocenę ich skuteczności i efektywności. Ponadto, będzie aktywnie reprezentował SeoFly na zewnątrz, uczestnicząc w działaniach wizerunkowych m.in. przygotowując case studies oraz treści na stronę i profile agencji w mediach społecznościowych.

Piasecki posiada ponad 5-letnie doświadczenie w digital marketingu. Doświadczenie zdobywał pracując przez 2 lata po stronie Google jako strateg, wspierając agencje i freelancerów z całej Polski w optymalizowaniu kont Google Ads pod kątem celów biznesowych ich klientów. Pracował także w AXA, gdzie odpowiadał za działania SEO i content marketingowe oraz w agencji Performance Media. Jest certyfikowanym specjalistą Google Ads i wszechstronnym ekspertem w dziedzinie reklam płatnych w systemach, tj. Meta Ads i Allegro Ads. Szkoli się także w zakresie platformy Microsoft Ads.