Działania mają na celu wsparcie sprzedaży pojazdów dostawczych IVECO Daily z wykorzystaniem rozwiązań IVECO Capital (dostawcy usług finansowych tego koncernu motoryzacyjnego). Kampania rozpoczęła się w połowie października i potrwa do końca roku.
Idea przewodnia kampanii kreatywnie wykorzystuje słowo „Kapitalnie”, nawiązujące do IVECO Capital, która w kampanii oferuje promocyjne opcje finansowania dla zakupu modelu IVECO Daily.
Kampania prowadzona jest pod hasłem „Kapitalnie mieć taki wybór”. Kierowana jest do kilku grup docelowych: właścicieli firm transportowych, jednoosobowych działalności gospodarczych oraz małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP). Jej celem jest wsparcie sprzedaży modelu IVECO Daily z wykorzystaniem ograniczonych w czasie rozwiązań oferowanych przez IVECO Capital, finansowe ramię koncernu (leasing 0%, pożyczka 0%).
Kampania prowadzona jest w kanale digital oraz uzupełniająco w prasie. Media wykorzystywane w kampanii digital to: Google (search, Performance Max), social media (Facebook, LinkedIn), a także mailingi.
Koncepcję kreatywną kampanii wraz z autorskim key visualem przygotowała agencja strategiczno-kreatywna ASAP&ASAP, specjalizująca się w projektach łączących kanały ATL i BTL z digital. Za planowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii odpowiada agencja Wavemaker Poland.