Illuminight by WELLA rozświetliło Warszawę

fot. mat. prasowe

Dusseldorf, Mediolan, Warszawa, Paryż i Ateny – tak wyglądała międzynarodowa trasa Wella Company. Jej celem była celebracja farby Illumina Color od Wella Professionals, dzięki której Wella Professionals jest marką numerem jeden w salonowej koloryzacji włosów na świecie. Na polskim i europejskim rynku właśnie zadebiutował produkt w nowej szacie graficznej. Wydarzenie na zlecenie Wella Company Polska zostało zorganizowane przez warszawską agencję eventową Imagine Nation.

Na długo przed 27 marca, czyli dniem show, branża sztuki fryzjerskiej mianowała warszawski event najgorętszym wydarzeniem sezonu. Wszystko za sprawą zaproszonych gości, programu, oraz wyjątkowej oprawy. Gościem specjalnym #Illuminight by WELLA był Romeu Felipe, globalny ambasador Wella Professionals, edukator i twórca unikatowej techniki #Illuminage. Romeu jest znany na całym świecie – jego prace śledzi ponad 2 miliony followersów na Instagramie, podziwiając tysiące pięknych koloryzacji, pełnych lekkości i światła. W ciągu swojej 20-letniej kariery z Wellą wyszkolił ponad 25 tys. stylistów, aby finalnie stać się ambasadorem i móc realizować się w edukacji na całym świecie. Tego wyjątkowego wieczoru olśniewające efekty pracy farbą Illumina Color zostały zaprezentowane podczas masterclass Look&learn oraz specjalnego pokazu Romeu Felipe.

Na scenie zobaczyliśmy także Wella Artistic Team – grupę ambasadorów marki Wella Professionals z Polski – najzdolniejszych i najbardziej kreatywnych stylistów, którzy poprzez swoje projekty artystyczne wyznaczają najwyższe standardy sztuki fryzjerskiej. W skład Wella Artistic Team wchodzą Małgorzata Babicz, Paweł Babicz, Piotr Kmiecik, Damian Witkowski, Piotr Adaszkiewicz i Tymek Pięta. Kolejnym ekscytującym punktem programu Wella Illumina Night był pokaz umiejętności czterech reprezentantów grupy Illumina Rising Artists pochodzących z Malty, Litwy, Rumunii i Bośni. Na scenie odbyło się także wręczenie statuetek finalistom lokalnych edycji konkursu National Trend Vision Award w trzech kategoriach.

fot. mat. prasowe

Jak stworzyć widowisko, które ma być lekkim, ale zarazem dynamicznym spektaklem? „Podczas tworzenia konceptu kreatywnego #IllumiNight by Wella zależało nam na tym, aby każdy, skrupulatnie dobrany element wieczoru przywodził gościom na myśl lekkość powiewających, mieniących się kolorami włosów. Lekkość ta została podkreślona zarówno w delikatnie poruszającym się nad sceną materiale, oświetleniu w pastelowych odcieniach czy w strojach modelek, w większości zaprojektowanych przez polskiego projektanta, Macieja Zienia. Zależało nam, aby wspomniana idea zawarta w scenografii została skomponowana tak, aby podkreślała piękno i wyjątkowość show odbywającego się na scenie, a nie przyćmiewała go. Aby dekoracje współgrały z jego dynamiką, zwracając uwagę widowni na każdy, nawet najmniejszy szczegół prezentowanej sztuki fryzjerskiej – Kamila Sabała, creative manager, Imagine Nation.

Przygotowanie międzynarodowego wydarzenia, na którym pojawia się ponad 700 gości z 22 krajów jest wyzwaniem wymagającym bezbłędnego zarządzania. By zapewnić sukces i płynny przebieg wydarzenia należy pomyśleć absolutnie o każdym aspekcie, który potencjalnie może wpłynąć na doświadczenia gości. Począwszy od programu, logistyki, poprzez komunikację aż do zapewnienia bezpieczeństwa. Egzekucja każdego uprzednio zaplanowanego etapu i zestawienie kilku, niezależnych międzynarodowych grup w jedno wspólne show wymagało od nas dużej uwagi i holistycznego podejścia. Przez cały ten proces wspólnie z naszym partnerem, agencją Imagine Nation, przeszliśmy ramię w ramię, by finalnie stworzyć spektakularne wydarzenie, o którym jeszcze długo będzie się mówić – Adrianna Kuźnar, education associate director Eastern Europe & CIS, Wella Company.

fot. mat. prasowe

Czterogodzinne show, składające się z kilku mniejszych pokazów, przygotowanych łącznie przez 11 artystów, 3 prowadzące i 21 modelek – tu nie może być wpadek czy przestojów. Przygotowanie tak wymagającego i złożonego wydarzenia to długi proces, a ten trwał kilkanaście tygodni. Od początku współpracy z klientem zawsze stawiamy na otwartą i szczerą komunikację. I tak było przy realizacji #IllumiNight by WELLA. Wspólnie wypracowaliśmy koncepcję eventu, która dała wyjątkowe doznania i pozostanie na długo niezapomnianym doświadczeniem. Wella Company to wspaniały, konkretny partner, który wie czego chce, ale zarazem pozostaje otwarty na naszą nieograniczoną wyobraźnię. Satysfakcjonującym było obserwować wspólną pracę obu podmiotów, Wella Company i Imagine Nation, które działają w imieniu jednego celu. Mają to samo flow, energię i czują ten sam lifestyle. A o zespołowości finalnie są te realizacje. Kiedy każda osoba zaangażowana w event zna swoje zadania, skrupulatnie je wypełnia, ale ma też oczy dookoła głowy i czuje odpowiedzialność za każdy element show. W tym miejscu chciałabym wymienić Magdę Kozicką, która odpowiedzialna była za reżyserię oraz Martę Zawistowską, Dominikę Śliwę i Agnieszkę Falanę, które otoczyły opieką cały backstage, od hospitality po make up i catering. Zapewniło to spokój w teamie i płynność realizacji – mówi Małgorzata Kaczmarska, project manager, Imagine Nation.

Wydarzenie #Illuminight by WELLA było pierwszą realizacją we współpracy Wella Company z Imagine Nation, a na podstawie efektów tej kolaboracji można sądzić, że nie była ona ostatnia.

fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe