Iga Świątek wystąpiła w międzynarodowej kampanii „Champions Evolve” marki Infosys

fot. mat. prasowe

Iga Świątek, 22-letnia liderka rankingu WTA, jest bohaterką najnowszej międzynarodowej kampanii „Champions Evolve” marki Infosys.

Minimalistyczne, podkreślające złożoną mechanikę tenisowych zagrań spoty są wykorzystywane na kanałach społecznościowych marki oraz ekranach DOOH. Kampanię można było oglądać m.in. podczas niedawno zakończonego wielkoszlemowego turnieju Australian Open.


Ciągła ewolucja w sporcie i technologii była dla nas inspiracją, ale i wyzwaniem. Naszym celem było stworzenie czegoś, co wykracza poza tradycyjne reklamy – czegoś, co nie tylko prezentuje techniczny kunszt i doskonałość, ale także oddaje ducha determinacji i ciężkiej pracy. Ta kampania to połączenie minimalistycznej estetyki z przesłaniem, że sukces wymaga nie tylko talentu, ale przede wszystkim nieustannej pracy i poświęcenia – mówi Maria Mazurczak, producentka Papaya Films.

Kampania została wyprodukowana przez Papaya Films (z postprodukcją AKQA), autorem konceptu kampanii jest agencja AKQA San Francisco, a twórcy zaangażowani w projekt to reżyser Maciej Bieliński (Gifted), operator Michał Dąbal (Papaya Roster) oraz fotograf Wojtek Barczuk (Papaya Roster).