ICEA została wyłącznym partnerem SEO z Europy dla Vendasta

fot. unsplash.com/@lycs

ICEA S.A. zacieśnia kooperację z kanadyjskim marketplace B2B Vendasta. Vendasta, poszukując partnera doświadczonego na rynku amerykańskim, a równocześnie świadczącego usługi na najwyższym poziomie, doceniła jakość i zaawansowanie technologiczne polskiej marki, i to one stanowią fundament tego dynamicznie rozwijającego się strategicznego partnerstwa.

Kanadyjska marka postanowiła powierzyć dalszy rozwój usług technologicznych w dziedzinie cyfrowego marketingu polskiej agencji ICEA S.A. Vendasta w swojej ofercie gwarantuje szereg kompleksowych usług cyfrowych, które pomagają firmom z sektora MŚP w pozyskiwaniu i utrzymywaniu klientów. ICEA, jako wyłączny partner marki w zakresie SEO z Europy, pozyskała tym samym dostęp do znaczącej bazy partnerów handlowych z USA oraz Kanady, rozszerzając zakres swojej działalności poza granicami Polski.

W naszej pracy zawsze stawiamy na jakość i dynamiczny rozwój, który pozwala na zapewnienie naszym klientom jak najlepszych usług opartych o wiele lat doświadczenia wspartego o najnowsze technologie. Vendasta to dostrzegła, a my dzięki temu mamy możliwość rozwijać naszą ofertę także na rynkach amerykańskim i kanadyjskim, które gwarantują ogromny potencjał biznesowy na przyszłość. Poza dostarczaniem rozwiązań z zakresu digital marketingu, prowadzimy dla partnerów Vendasty także wiele webinarów. Warto również zaznaczyć, że na tym etapie jesteśmy jedyną agencją SEO w Europie, która zapewnia usługi z zakresu SEO dla partnerów handlowych marki – mówi Wojciech Haremza, CEO ICEA S.A.

Eksperci ICEA priorytetowo traktują potrzeby naszych partnerów i klientów, tym samym konsekwentnie zapewniając im obsługę na najwyższym poziomie. Dzięki niezachwianemu zaangażowaniu całego zespołu w nieustanne doskonalenie usług, nie jest dla nas żadnym zaskoczeniem, że firma utrzymuje stały wzrost od początku naszej współpracy. W kontekście dalszej kooperacji z niecierpliwością czekam na wdrożenie i realizację kolejnych wspólnych projektów – komentuje Henry Custodio, przedstawiciel Vendasta.

Partnerstwo, które nabiera tempa

ICEA odnotowuje już pierwsze sukcesy wynikające z partnerstwa z Vendastą. Dzięki niemu usługi polskiej agencji digitalowej są dystrybuowane przez kilkuset partnerów na terenie USA i Kanady, z potencjałem sięgającym kilku tysięcy resellerów. Ponadto, platforma zapewnia spółce ICEA stabilny przychód i niezachwiane przepływy finansowe, co pozwala na osiąganie rentowności zdecydowanie powyżej średniej rynkowej. Na przestrzeni kolejnych trzech lat ICEA planuje zwiększyć udział usługi white label aż pięciokrotnie.

W ramach dalszego rozwoju współpracy z Vendastą, planujemy poszerzyć portfolio o nowe usługi z zakresu CRO (optymalizacja konwersji) oraz web development. Dodatkowo, zamierzamy wprowadzić do oferty usługi naszych partnerów, tworząc w ten sposób kompleksowy „one-stop shop” dla klientów z Ameryki i Kanady. To umożliwi nam przetestowanie tej formuły na wymagającym zagranicznym rynku, zanim wprowadzimy to rozwiązanie w ostatecznym kształcie na polskim, co pozostaje jednym z głównych celów biznesowych naszej firmy na najbliższe lata – podsumowuje Wojciech Haremza.