IAB Polska zaprasza na bezpłatny webinary nt. Privacy Sandbox

Grupa Robocza Programmatic działająca przy IAB Polska organizuje bezpłatny ekspercki webinar na temat inicjatywy Google Chrome – Privacy Sandbox, która ma na celu ochronę prywatności użytkowników przy jednoczesnym zapewnieniu narzędzi do prowadzenia biznesu online. Wydarzenie dostępne będzie online 1 lutego br. po wcześniejszej rejestracji.

Privacy Sandbox to odpowiedź Google Chrome na pytanie: „co po third-party cookies?”. Inicjatywa ma na celu jeszcze większe zadbanie o prywatność użytkowników w internecie przy jednoczesnym zagwarantowaniu firmom narzędzi niezbędnych do prowadzenia biznesu online. Podstawowym założeniem tego rozwiązania jest eliminacja potrzeby śledzenia indywidualnych użytkowników w zamian za grupowanie. Dzięki temu reklamodawcy mogą dostarczać spersonalizowane reklamy na podstawie grup zainteresowań.

To obecnie jeden z kluczowych tematów dla reklamodawców i wydawców. Wiele firm nie jest świadomych nadchodzących zmian. Jeżeli nie dostosują się do nowych rozwiązań, mogą stracić znaczące możliwości w zakresie ruchu internetowego oraz targetowania. To, co proponuje Privacy Sandbox, jest nie tylko odpowiedzią technologiczną, ale także strategicznym kierunkiem, który pomoże branży przystosować się do nowej rzeczywistości cyfrowej – komentuje Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.

Webinar, organizowany przez Grupę Roboczą Programmatic IAB Polska, odbędzie się online 1 lutego 2024 roku i będzie obejmował prezentacje przedstawicieli Google i RTB House, w których zostanie omówiony aktualny status prac nad Privacy Sandbox oraz praktyczne możliwości jego wykorzystania w kampaniach retargetingowych. Uczestnicy będą mieli okazję do zadawania pytań ekspertom. Webinar będzie dostępny online, a rejestracja na wydarzenie jest bezpłatna. Więcej informacji znajduje się na stronie: www.iab.org.pl/wydarzenia/webinar-przygotuj-sie-na-privacy-sandbox/

Agenda webinaru:

  • Update on Privacy Sandbox from Chrome + Q&A, Sven May, Privacy Web Ecosystem consultant, Google; Lidia Schneck, Privacy Sandbox partnerships, Google
  • Topics & Protected Audience in Ad Manager + Q&A, Michał Dąbrowski, senior publisher solutions consultant, Google
  • Zastosowanie Privacy Sandbox w praktyce – use case w retargetingu + Q&A, Mateusz Dąbrowski, head of sales, RTB House

Webinar obejmie 3 prezentacje, 2 z nich będą prowadzone w języku angielskim, a po każdej z nich odbędzie się Q&A z ekspertami.

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Posiadacze certyfikatów otrzymują za udział 5 punktów punkty recertyfikacyjnych.

Partnerem technologicznym wydarzenia jest Livewebinar.