Half Price wystartował ze świąteczną aktywacją

Jak przygotować idealne święta? Na to pytanie odpowiada ogólnopolska omnichannelowa kampania świąteczna marki HalfPrice, której twarzą została aktorka Julia Kamińska. Po raz pierwszy reklama marki pojawi się także w TV.

Główna bohaterka kampanii i spotu reklamowego, w której rolę wciela się Julia Kamińska, zaprasza na świąteczną ucztę, podczas której nie może zabraknąć obdarowywania bliskich prezentami. Idealna sukienka, markowy krawat, akcesoria dla psa… wszystko to, czego potrzebowała znalazła w HalfPrice. Tak jak bohaterka kampanii, tak i klienci sklepu znajdą w jego ofercie unikatowe prezenty, tysiące dekoracji świątecznych do domu, a nawet akcesoria do pieczenia oraz zastawę do przygotowania kolacji — i to wszystko w atrakcyjnych cenach w sklepach stacjonarnych oraz na stronie halfprice.eu.

Przepis na idealne święta według HalfPrice można poznać dzięki ogólnopolskiej kampanii omnichannelowej, która obejmuje media offline: kino (on-screen i off-screen), OOH w ośmiu głównych aglomeracjach (citylighty, reklamy na komunikacji miejskiej, mural w Gdańsku oraz plakaty w SKM w Trójmieście), ekrany digital w kolejach regionalnych w całej Polsce oraz w warszawskich tramwajach, prasę, radio oraz działania w mediach online z wykorzystaniem formatów wideo m.in. na YouTube oraz na portalach internetowych. Realizowana jest także kampania wspierająca traffic i brand awarness w Google oraz na platformach Meta.

W zakresie świątecznych aktywacji są również działania influencer marketingowe, wspierające user generated content oraz współpraca z planerem połączeń miejskich Jakdojadę. Po raz pierwszy reklama HalfPrice trafiła też na mały ekran. Budującą świadomość sieci sklepów i oferty kampanię telewizyjną będzie można zobaczyć w największych stacjach telewizyjnych w Polsce. Spoty dostępne są w wersji 30” i 15”.


Za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów w TV, VOD oraz w kinie odpowiada agencja Value Media. W zakresie strategii i zakupu mediów online, radio, OOH oraz ekranów digital działania zrealizowane są in-house przez klienta. Kampania świąteczna HalfPrice wystartowała 13 listopada i potrwa do końca grudnia.