Twórcy projektu Food and Design, promującego kreatywne podejście do sektora żywności, poszerzają zakres działań o ofertę szkoleń oraz warsztatów. Prowadzącymi będą cenieni eksperci, wśród nich: specjaliści prawa żywnościowego, e-commerce, zarządzania sektorem HoReCa czy fotografii kulinarnej.
Projekt Food and Design, prowadzony pod skrzydłami agencji kreatywnej Od kuchni, zrzesza wybitnych praktyków oraz entuzjastów sektora żywności. Od listopada osoby związane z branżą food będą mogły uczestniczyć w specjalistycznych szkoleniach i warsztatach. Tematyka kursów związana jest z różnymi obszarami dot. branży spożywczej oraz HoReCa i kierowana jest do osób zawodowo związanych z żywnością.
Oferta szkoleń Food and Design
Twórcy projektu Food and Design proponują na początek 6 szkoleń tematycznych. Podkreślają jednak, że zależy im na dalszym rozwoju oferty, dlatego w kolejnych miesiącach można spodziewać się nowych ofert. Większość spotkań odbywać się będzie w formule stacjonarnej. Obecna oferta szkoleniowa obejmuje:
- Jak podnieść sprzedaż i kontrolować koszty w biznesie gastronomicznym? Prowadzący – Marcin Dyrda, założyciel firmy doradczo-konsultingowej GastroWiedza (7 listopada).
- Jak rozwinąć e-commerce w branży food? E-commerce dla marki, nie dla produktów. Prowadzący – Mateusz Tryjanowski, head of marketing & e-commerce (9 listopada).
- Właściwości prozdrowotne żywności na etykiecie i w reklamie – jak je deklarować zgodnie z prawem? Prowadząca – Agnieszka Szymecka-Wesołowska, prawniczka specjalizująca się w prawie żywnościowym; prowadzi butikową kancelarię Food Law (16 listopada).
- Jak skutecznie budować strategię marki i komunikacji? Prowadząca – Magdalena Malutko, CEO agencji Od kuchni (28 listopada).
- Jak zaprojektować lokal gastronomiczny, aby przyciągnął tłumy? Od pomysłu, po moodboard i pracę z podwykonawcami. Prowadzący – Katarzyna Werstrych-Pavy, Anna Śliwka oraz Michał Miszkurka z 370Studio (5 grudnia).
- Podstawy stylizacji żywności – wprowadzenie do food stylingu cz. 1. Prowadząca – Joanka Sikora, food stylistka z niemal 20-letnim doświadczeniem (7 grudnia).
Jak podkreślają organizatorzy, celem szkoleń jest wsparcie polskich przedsiębiorców, freelancerów, osób związanych z rynkiem food oraz studentów w efektywniejszym rozwoju zawodowym i biznesowym.
– Współpracując od lat z przedstawicielami sektora food, HoReCa oraz FMCG, miałam okazję poznać od podszewki problemy oraz wyzwania, z którymi mierzą się osoby zawodowo związane z tymi dziedzinami. Jednym z nich jest brak możliwości kreatywnego rozwoju w swoim zawodzie, który nie tylko uwzględnia wiedzę specjalistyczną czy teoretyczną, ale również najnowsze trendy, innowacje czy insighty ze świata. Postanowiliśmy zaprosić do współpracy wybitnych ekspertów i stworzyć z nimi cykl szkoleń, które będą łączyć wiedzę merytoryczną z kreatywnym podejściem – mówi Magdalena Malutko, pomysłodawczyni projektu Food and Design.
Jak wziąć udział w szkoleniu?
Zapisy na szkolenia Food and Design ruszyły na platformie www.foodanddesign.pl. Warunkiem uczestnictwa jest wypełnienie formularza i uiszczenie opłaty. Pierwsze szkolenia odbędą się już na początku listopada.
Co poza szkoleniami oferuje Food and Design?
Projekt, choć działa dziś na szeroką skalę, powstał niespełna rok temu. Poza pakietem szkoleń, Food and Design oferuje wiele innych możliwości rozwoju. Główną osią działalności projektu jest platforma, na której eksperci dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. Ponadto w ramach projektu wydawane są darmowe publikacje w formie e-booków, wzbogacone wynikami badań konsumenckich. Ważnym elementem są także cykliczne spotkania branżowe poświęcone różnym zagadnieniom z sektora food, które gromadzą specjalistów i miłośników tematyki jedzenia. W najbliższym czasie twórcy projektu mają w planach wystartowanie z kolejną odsłoną Food and Design – kanałem YouTube. Szczegóły dot. serii wideo zostaną ogłoszone wkrótce.
Więcej informacji o projekcie znajduje się na stronie www.foodanddesign.pl.