Focus Nation: „Człowiek w centrum” – trendbook 2024

Czy korporacja ma narodowość? Jaka jest istota awatarów? Dualizm w AI? Potrzeba hiperpersonalizacji, a może bardziej podnoszenia na duchu? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w darmowym Trendbooku na 2024 opracowanym przez agencję reklamową Focus Nation. Blisko 80 stron trendów i antytrendów, które będą mieć wpływ na decyzje marek i ich komunikację marketingową. Znajdziesz tu również rozliczenie i ocenę trendów ubiegłorocznych, które się sprawdziły, a które były tylko chwilową modą.

Codziennie dzieje się coś, co ma wpływ na nasze życie. Ilość wydarzeń i idących za nimi informacji przypomina tornado, w którego środku znajdujesz się Ty. Nieprawdaż? W tak szybko zmieniającym się środowisku ciężko jest skupić się na wszystkim. Wybrać to, co ważne i przydatne, a odsiać fake czy rzeczy niepotrzebne. Dlatego, podobnie jak w zeszłym roku, staramy się uchwycić w migawce chociaż kawałek tej dynamicznej rzeczywistości i wyłonić z niej tematy, które będą rezonować z naszą codziennością – prywatną oraz zawodową – podkreśla Michał Korczak, managing & strategy director Focus Nation.

W publikacji znajdziesz obszerne opracowanie tematów:

  • Odpowiedzialność 2.0
  • W poszukiwaniu zaangażowania
  • Marki podnoszące na duchu
  • Dualizm w AI
  • Trendy w designie
  • Istota awatarów
  • Hiperrealistyczne doświadczenia
  • Dbaj o klienta swego
  • Kultura gamingu
  • Nie patrz mi w dowód (ANTYtrend)
  • Poprawność na siłę (ANTYtrend)
  • Narodowość korporacyjna (ANTYtrend)

Trendy zostały skomentowane przez niezależnych ekspertów z różnych branż, m.in. Agnieszka Gruszczyńska-Hyc, Redaktorka Naczelna Architectural Digest Polska, Wojciech Kardyś, Ekspert ds. Komunikacji Internetowej i Social Media, dr Daniel Kiewra, Ekspert ds. Klimatu i Energii, Forum Odpowiedzialnego Biznesu; Dariusz Maciołek, Członek Rady Nadzorczej IAA Polska, CMO BNP Paribas Bank Polska; Marcin Pilarski, Dyrektor Zarządzający PAYBACK Polska, reprezentant statutowy PAYBACK Polska w IAA Polska; Aniela Radomska, Head of Lifestyle, Imagine Nation; Bartosz Tesławski, Dyrektor Marketingu i Obsługi Sprzedaży, Wydawnictwo Gospodarcze.

Partnerami publikacji są: Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz IAA Polska.

Patronami medialnymi trendbooka są: AD Architectural Digest, Brief, Marketer+, Marketing przy Kawie, Media Marketing Polska, MeetingPlanner.pl, OOH Magazine, Press, Sprawny Marketing, THINK MICE i Wiadomości Handlowe.

Trendbook 2024 pobierzesz na stronie focus-nation.pl/trendbook2024.