Fielmann ruszył z nową odsłoną kampanii „Widzimy Twoje potrzeby”

W ramach kampanii „Widzimy Twoje potrzeby“ zobaczymy nową komunikację w kanałach digital, w tym kontynuację serii reklam pod hasłem „Za okularami“ oraz działania promocyjne. Kampania potrwa do końca marca.

Prowadzone działania mają na celu dalsze zwiększenie świadomości samej marki Fielmann, jak również unikalnych na rynku korzyści oferowanych w tej sieci optycznej. Komunikacja jest kierowana do osób z różnych grup wiekowych, z uwzględnieniem ich indywidualnych potrzeb.

Poprzednia odsłona kampanii „Widzimy Twoje potrzeby” skutecznie trafiła do konsumentów, pozwalając na zrealizowanie założonych przez nas celów – opowiada Sonia Wojtkowiak, brand managerka w Fielmann Polska. – Dlatego zdecydowaliśmy się na kontynuację tego podejścia oraz rozszerzenie przekazu o pozostałe korzyści oferowane przez markę, dodając i zmieniając część materiałów wykorzystywanych w kampanii – dodaje.

Odświeżone podejście to między innymi nowa kampania odsłonowa i działania w social mediach, spoty radiowe oraz adaptacja spotu digital. Dodatkowo powstały 2 nowe odcinki miniserialu reklamowego „Za okularami”. Seria ta opowiada o wizytach klientów salonów z przymrużeniem oka – tak jakby to były odwiedziny u „optoterapeuty”. Tym razem tematami są kolejne ważne benefity marki, czyli „Gwarancja zwrotu pieniędzy” oraz „Szeroki wybór oprawek”.

Traktowanie konsumentów z uwagą, myślenie o ich prawdziwych potrzebach to podstawa dobrej komunikacji – dodaje Krzysztof Drzazga, head of concept, Chapter1. – W tym jednak przypadku przyglądamy się odbiorcom szczególnie dokładnie. Tak to jest, gdy klientem jest marka optyczna z niezwykle ludzkim podejściem – dodaje.

Agencja Chapter1 odpowiada za całościową koncepcję, scenariusze i koordynację kreatywną filmów (wizerunkowego spotu oraz nowych odcinków serialu „Za okularami”), key visuale, landing page, materiały POS itp. Za mediaplan kampanii odpowiada Zenith Media. Przy produkcji filmów agencja Chapter1 współpracuje z domem produkcyjnym How How.