Ewelina Binzer dołącza do Dentsu Creative jako program director i będzie odpowiadać za zarządzanie strukturą portfolio, która sprawuje nadzór nad wszystkimi projektami toczącymi się w agencji. Przed dołączeniem do dentsu związana była z Clear Channel Poland oraz Wirtualną Polską, w której spędziła 16 lat. W Dentsu Creative będzie raportować bezpośrednio do Marcina Dobrzynieckiego, operations & delivery officera.
W zakresie obowiązków Eweliny Binzer będzie zarządzanie 30-osobową strukturą portfolio w Dentsu Creative, która odpowiada za nadzór nad wszystkimi projektami realizowanymi w ramach agencji z uwzględnieniem marżowości tych projektu, kontrolą terminów dostarczania usług i produktów, z zachowaniem odpowiednich standardów jakości.
– Cieszę się, że Ewelina dołącza do zespołu. Obszar portfolio jest jednym z kluczowych w naszym biznesie. Sposób w jaki dostarczamy nasze usługi klientom i w jakiej jakości jest niezwykle istotne, a Ewelina jest doświadczonym managerem w tym obszarze, dlatego jestem pewien, że będzie nim sprawnie i skutecznie zarządzać. Dodatkową wartością jest inna perspektywa, którą Ewelina wnosi do dentsu. Przez wiele lat pracowała po stronie mediów i jednego z największych wydawców digitalowych, taka perspektywa jest dla nas bardzo cenna – komentuje Marcin Dobrzyniecki, operations & delivery officer, Dentsu Creative.
Ewelina Binzer związana jest z branżą mediową od ponad 20. Przez 16 lat zdobywała doświadczenie w Wirtualnej Polsce, gdzie była odpowiedzialna za tworzenie i egzekucję strategii zarządzanych obszarów, budowanie i zarządzanie zespołami, realizację celów sprzedażowych oraz nawiązywanie relacji z kluczowymi klientami. Odpowiedzialna m.in. za kierowanie zespołem sprzedaży bezpośredniej, zespołami odpowiedzialnymi za wdrażanie projektów e-commerce i produktów płatnych. Przez ostatnich 7 lat w Wirtualnej Polsce związana była z WP brand studio, gdzie pracowała jako dyrektor realizacji projektów opartych o rozwiązania niestandardowe dla klientów portalu a następnie odpowiadała za wszystkie działania tego obszaru. Pracowała również w Clear Channel Poland, gdzie była odpowiedzialna za wdrożenie i realizację strategii marketingowej.