Dr.Beckmann edukuje konsumentów w październikowej kampanii

Dr.Beckmann edukuje konsumentów w zakresie nowej kategorii detergentów do prania. W październiku br. wystartowała szerokozasięgowa kampania promująca listki piorące Magic Leaves, która obejmuje działania w digitalu, kinie, na kanałach social media oraz współpracę z influencerami.

Kampania wizerunkowa informująca o jednym z najbardziej innowacyjnych produktów w portfolio Dr.Beckmann, listkach piorących Magic Leaves, realizowana jest online i offline przez cały październik. Działania w digitalu obejmują emisję spotów na platformie YouTube i na kanałach VOD oraz formaty rich mediowe.

Do kampanii zaangażowanych zostało także 7 twórców internetowych, w tym: Clean Blue, Dominika Gwit, Ewa Święcicka, Architekt Porządku, Ten Ojciec z Tik Toka, Kasia Zillman oraz Projekt Home. 

Komunikacja uzupełniona została o kampanię kinową w sieci Kinads, gdzie oprócz emisji spotów prowadzona jest akcja specjalna (Happy Seats).


Za realizację działań komunikacyjnych w Polsce odpowiada agencja Mediaplus, która koordynuje wszystkie działania mediowe prowadzone dla klienta przez agencje Group One w modelu house of communication.

Za działania kompleksowo od planowania, opracowywania, po całościową realizację i optymalizację kampanii odpowiada interdyscyplinarny zespół RichOne, tworzony przez ekspertów mediowych SalesTube oraz kreatywnych Labcon. Spółka martech i e-commerce connected SalesTube odpowiada także za zakup mediów w modelu programatycznym oraz SEM. Działania paid social realizowane są in house przez zespół marketingowy Delta ProNatura – Dr.Beckmann.

Koncept działań influencer marketingowych przygotowała agencja kreatywna GONG.

Kampania będzie realizowana do końca października.