Dentsu X wygrywa przetarg Synoptis Pharma na obsługę mediową PARAMIG Fast i PARAMIG Fast Junior

Agencja dentsu X (dentsu Polska) wygrała przetarg polskiego producenta farmaceutycznego Synoptis Pharma. Agencja zajmie się obsługą mediową nowego produktu w portfolio firmy – PARAMIG Fast i PARAMIG Fast Junior.

Działania agencji obejmą kanały komunikacji offline, w tym TV oraz digital.

Przygotowana przez zespół dentsu X oferta przewyższała założenia z briefu. Otrzymaliśmy bardzo dobrą analizę rynku, konkurencji i strategii. Widzimy ponadprzeciętną znajomość rynku OTC, w tym segmentu leków przeciwbólowych, bardzo atrakcyjną egzekucję mediową i ogromne zaangażowanie zespołu. Dlatego bardzo cieszymy się, że zaczynamy współpracę z tak doświadczonym i skutecznym zespołem – komentuje Natalia Popławska-Misz, starszy kierownik produktów z Synoptis Pharma.

Umowa ma charakter długofalowy.