Z okazji Pride Month, dentsu Polska wraz z klientami i partnerami startuje z kampanią „dentsu & friends”. Zabierając wspólny głos pod hasłem „Bycie sobą nigdy nie będzie przereklamowane”. Inicjatywa ma na celu promowanie różnorodności i wsparcie społeczności LGBTQIA+ w wymiarze sojuszniczym. Partnerami kampanii są Mastercard, Gazeta Wyborcza, ChilliZet, AMS, Move TV, Vibez i Glamour.
Format „dentsu & friends” miał już swoją premierę na wielu europejskich rynkach, w tym w UK, Chorwacji, Rumunii, Bułgarii oraz we Włoszech. Na polskim rynku kampania ma swoją odsłonę po raz pierwszy.
– Dentsu od lat angażuje się globalnie w działania sojusznicze wspierające społeczność LGBTQIA+. W tym roku przyszedł czas na Polskę. Chcemy dać wyraźne świadectwo wsparcia dla różnych tożsamości i wolności bycia sobą. Jestem niezwykle dumna, że jest to głos wspólnych wartości naszych klientów i partnerów – mówi Mania Kostrzewska, DEI director, dentsu Polska & CEE.
Kampania będzie miała swoją odsłonę w digitalu oraz OOH. Dodatkowo sieć pracownicza dentsu Proud Polska będzie realizuje działania dla osób pracujących w dentsu w ramach Pride Month. W warszawskim biurze dentsu pojawiła się między innym tęczowa odsłona rozpoznawalnego punktu lobby jakim jest jednopiętrowa zjeżdżalnia.
– Jako „Gazeta Wyborcza” z dumą wspieramy tę kampanię. Od ponad 20 lat walczymy, żeby prawo do miłości, bez krępującej jej ideologii, było tak naturalne, jak prawo do oddychania. Wszystkim życzymy równych praw, bezpieczeństwa i dumy przez cały rok – komentuje Aleksandra Sobczak, wicenaczelna Gazety Wyborczej.
Kampania „dentsu & friends ” to wyjątkowa inicjatywa, która pokazuje zaangażowanie dentsu Polska oraz wszystkich Partnerów w promowanie różnorodności i inkluzywności. Zapraszamy wszystkich do udziału i wspólnego celebrowania Pride Month!