Premiera spotu wizerunkowego OSHEE z udziałem Darii Zawiałow inicjuje kampanię reklamową linii produktowej OSHEE HYDROBOOST, w której Dziewczyna Pop pije OSHEE!
Teaserową odsłoną planowanej promocji była premiera nowego teledysku do utworu „Dziewczyna Pop” w którym Darii Zawiałow towarzyszą produkty marki OSHEE. Obecnie marketer rusza z główną częścią działań promocyjnych skupionych wokół produktów OSHEE HYDROBOOST, promowanych spotem reklamowym w telewizji, digitalu, kinie, a także w ramach ogólnopolskiej kampanii OOH. Napoje marki będą również widoczne na wybranych koncertach Darii Zawiałow.
Kampania osadzona jest w ramach nowej platformy komunikacji marki – OSHEE. Hydrate for great.
– Jako marka specjalizująca się w skutecznym nawadnieniu podkreślamy na co dzień jego kluczową rolę w aktywnym trybie życia. Współpraca z tak wspaniałą ambasadorką jak Daria Zawiałow to doskonały pretekst i okazja dotarcia z tą wiedzą także do innego grona odbiorców, którzy swoje pasje realizują nie tylko uprawiając sport, ale również w każdej aktywności czy w szeroko pojętym lifestyle’u. To właśnie kwintesencja platformy OSHEE. Hydrate for great – mówi Tadeusz Czarniecki, CMO OSHEE.
Za realizacje projektu odpowiadają:
Kreacja: Lemon i Dział Marketingu OSHEE
Spot: Kuba Wójcik i Nikodem Marek
Zdjęcia: Karol Gustaw Małecki
Produkcja: Lemon
Planowanie i zakup mediów: Mediahub.
Nowa platforma komunikacji została wypracowana w ramach przetargu z agencją Lvov, a jej key visual z projektantem Mateuszem Machalskim.