Dan Cake z kampanią wielkanocną „Otwórz, połóż, odpoczywaj”

Marka Dan Cake w swojej najnowszej kampanii „Otwórz, połóż, odpoczywaj” zdradza prosty przepis na przygotowanie szeregu wielkanocnych wypieków.

Kampania zachęca do delektowania się większą ilością wolnego czasu w Wielkanoc dzięki gotowym wypiekom świątecznym marki Dan Cake. Każdy, kto poszukuje w internecie przepisów na wielkanocne ciasta, będzie kierowany na stronę kampanii. Znaleźć tam można m.in. kreatywne przepisy kulinarne oraz spoty wideo. Każdy przepis posiada wspólną recepturę: otworzyć ulubiony wypiek ze świątecznej oferty Dan Cake, umieścić go na stole wielkanocnym, a na końcu odpoczywać i korzystać z pozyskanego czasu wolnego.

W ostatnich latach trendy dotyczące tego, jak przygotowujemy świąteczne posiłki, uległy znaczącej zmianie. Atutem tej kampanii jest z pewnością dobrze wytypowany insight konsumencki, związany z coraz głębszą potrzebą spędzania Wielkanocy na własnych zasadach, nierzadko wbrew tradycjom, ale nadal ze smakiem – komentuje Magdalena Fedyna, account managerka w agencji Ancymony, odpowiedzialnej za kampanię.

W tegorocznej odsłonie kampanii wielkanocnej ponownie pokazujemy nie tylko wszechstronność i wygodę produktów z naszej sezonowej oferty świątecznej, ale także to, jak dużym ułatwieniem są one w naszej codziennej, zabieganej rzeczywistości. Nasze babki, ciasta, baranki wielkanocne i babeczki nie tylko smakują jak domowe, ale także świetnie prezentują się na świątecznych stołach czy też w wielkanocnych koszyczkach. A dodatkowo pozwalają nam zaoszczędzić czas, który możemy spędzić nie na gorączkowych przygotowaniach w kuchni, ale tak, jak lubimy najbardziej – mówi Wiktor Kowalski, head of marketing, Dan Cake Polonia.

W ramach kampanii zasięgowej na YouTubie oraz w mediach społecznościowych emitowane będą dwa spoty wideo.

W kampanię zaangażowani zostaną influencerzy: „Here we go again”, znani jako Ula i Olek, oraz „DowboryBeHappy”, czyli Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor, którzy poruszą tematykę przygotowania wypieków świątecznych na swoich Tik Tokach. Działania promocyjne będą prowadzone także w aplikacjach zakupowych typu Listonic, Glovo oraz Moja Gazetka.

Agencja Ancymony odpowiada za koncept strategiczny, linię kreatywną, kreacje reklamowe oraz stworzenie strony internetowej akcji. Agencja prowadzi również komunikację w mediach społecznościowych, dba o PR i kontakt z mediami. Spoty zostały zrealizowane przez Spotlight Films, pod kierownictwem Katarzyny Dziadosz i Mateusza Mirochy, a za budowanie zasięgów i kampanię mediową w digitalu odpowiedzialny jest Bluerank.

Kampanię przygotował business unit agencji Ancymony w składzie: Magdalena Fedyna (project managerka), Karolina Moskal (PR), Nadine Reich i Sara Wicher (UX/UI), Dominik Żelazny (web developer), Maciej Bojda (twórca idei), Mateusz Stawiarski i Paweł Chwedczuk (design oraz motion).