Chief creative officer Publicis Worldwide Poland, Dagmara Witek-Kuśmider, jest jedyną przedstawicielką polskiej branży reklamowej, która dołączyła do grona mentorów tegorocznej edycji wirtualnego programu Creative LIAisons Global Coaching Academy. Uruchomiona przez London International Awards (LIA) w 2012 roku inicjatywa umożliwia młodym talentom z całego świata czerpanie wiedzy i doświadczenia od uznanych liderów branży podczas indywidualnych e-sesji z mentorami.
Projekty tworzone przez zespół Dagmary są jednymi z najczęściej nagradzanych w konkursach na arenie polskiej i międzynarodowej. W ostatnich latach najwyższe uznanie przyniosły The Liver Check – Sanofi, Little Headhunters powered by Linked In – KIDS, Stick To The Truth – Gazety Wyborczej, Misja Kieszonkowe, Bank Zmieniającego się Świata, Nie ma kobiet na banknotach, Świat Cię potrzebuje, Doceniaj nie oceniaj – BNP Paribas. W 2023 roku wraz zespołem zdobyła 56 nagród, wyróżnień i tytułów, w tym 23 w konkursach międzynarodowych m.in. Golden Drum, w tym Top 10 agency in Europe, 2 złota na MIXX Europe, podium Effie, wyróżnienie w MMP, 5 statuetek w Innovation, w tym złoto.
Dagmara Witek-Kuśmider jest doświadczoną jurorką konkursów międzynarodowych i krajowych. W ostatnich trzech latach zasiadała w gremiach Golden Drum, The Gerety Awards, Caples Awards, KTR (trzykrotnie), TikTok Awards i Young Creatives Cannes. Była również mentorką w programie Biznes w kobiecych rękach – Sieć Przedsiębiorczych Kobiet. Niedawno została Ambasadorką i przewodniczącą polskiej grupy jurorskiej The Gerety Awards 2024. Wraz z ośmioma przedstawicielkami branży wyłoni short-listy oraz polską agencję i firmę produkcyjną roku. Obrady polskiego jury Gerety odbędą się w czerwcu w biurze Publicis Worldwide Poland. Ponadto Dagmara została jurorką w prestiżowym konkursie The One Show 2024.