Betadine VAG wystartował z nową kampanią „BETADINE VAG. Bądź nie do zatrzymania”

fot. youtu.be/nhAgWRnZh0M

Wystartowała kampania leku OTC Betadine VAG, dla którego podmiotem odpowiedzialnym jest firma Egis Pharmaceuticals PLC, reprezentowana w Polsce przez firmę EGIS Polska.

Prowadzona pod hasłem „BETADINE VAG. Bądź nie do zatrzymania” kampania ma miejsce w telewizji i w kanale digital. Jej celem jest zbudowanie świadomości leku wśród kobiet w każdym wieku, zmagających się z nawracającymi infekcjami intymnymi. Betadine VAG to lek, który od wielu lat dostępny był w Polsce wyłącznie na receptę, a w ubiegłym roku zmienił kategorię dostępności na lek OTC.

W kampanii telewizyjnej i digitalowej są wykorzystywane spoty główne 30” i 15” oraz dodatkowe wideo przeznaczone specjalnie dla kanału digital. Podczas planu filmowego nakręcone zostały spoty telewizyjne i digital oraz przeprowadzona została sesja zdjęciowa z bohaterkami spotu; materiały z niej będą wykorzystywane w kampanii digital oraz działaniach promocyjnych w aptekach. Większość ujęć spotów była kręcona w pionie, nawiązując do materiałów wideo jakie są dzisiaj popularne m.in. na TikToku czy Instagramie.


Agencja ASAP&ASAP stworzyła na potrzeby kampanii big ideę, KV kampanijny, koncepcję spotu telewizyjnego oraz digitalowego. Produkcją spotu telewizyjnego, jego postprodukcją oraz animacjami 3D, zajął się dom produkcyjny Alefajnie (alefajnie.com).

ASAP&ASAP przygotowała również stronę www.betadine.pl oraz zajmuje się działaniami content marketingowymi.

Za zakup i planowanie kampanii telewizyjnej odpowiada dom mediowy Media Group, a zakup kampanii digital opracował dom mediowy iProspect (Dentsu).

Kampania jest częścią umowy ramowej agencji z klientem, na obsługę marki w 2024 r.