Archicom wysyła swoich klientów na wakacje marzeń w ramach nowej kampanii

W najbliższych tygodniach klienci odwiedzający wrocławski Salon Sprzedaży dewelopera i zainteresowani nabyciem własnego M mogą skorzystać z nowej, wyjątkowej oferty „Dom za dom – wakacje marzeń od Archicom”. Decydując się na zakup mieszkania, w bonusie będą mogli otrzymać wyjątkowy benefit w postaci vouchera na wyjazd do najbardziej urokliwych zakątków globu.

Nowa kampania od Archicom obejmuje swoim zasięgiem projekty realizowane obecnie we Wrocławiu. Ogólnopolski deweloper buduje aktualnie na terenie dolnośląskiej stolicy osiem takich przedsięwzięć mieszkaniowych. Po podpisaniu umowy zakupu mieszkania klient odbierze voucher o wartości do 30 tys. zł, do wykorzystania na pobyt w prestiżowych obiektach zlokalizowanych w najpiękniejszych miejscach na świecie takich jak np. Bali, Malediwy, Toskania czy francuskie Saint-Tropez.

– Kampania jest nowym filarem naszej strategii kształtującej pozytywne doświadczenia klientów, a zróżnicowana oferta to teraz nie tylko klucz do wymarzonego mieszkania od Archicom, ale też droga do wakacji marzeń. Klienci podpisujący z nami umowy otrzymują gwarancję wyjątkowego miejsca do życia, mieszkania i odpoczynku oraz voucher, który obejmuje zakwaterowanie jak również organizację wyjazdu. Nie warto jednak zwlekać z decyzją, ponieważ oferta jest ograniczona czasowo i ilościowo – zachęca Renata Braszkiewicz-Walczak, regionalny kierownik sprzedaży w Archicom.

Kampania „Dom za dom – wakacje marzeń od Archicom” potrwa do końca listopada lub do wyczerpania puli voucherów. Z nowej oferty można skorzystać stając się właścicielem lokalu w takich inwestycjach jak np. Przystań Reymonta, Południk 17, Sady nad Zieloną oraz Gwarna. Partnerem programu jest platforma wakacyjna Wakacje.pl, a o jego szczegółach można przeczytać na stronie archicom.pl lub dowiedzieć się u Doradców we wrocławskim Biurze Sprzedaży.