Andrzej Wodzyński z Grupy Tubądzin otrzymał nagrodę Ambasadora Polskiej Przedsiębiorczości

fot. mat. prasowe

Andrzej Wodzyński, właściciel i założyciel Grupy Tubądzin, został laureatem nagrody II Kongresu Biznes Polska w kategorii Ambasador Polskiej Przedsiębiorczości. Nagrodę odebrał Wiceprezes Zarządu Grupy Tubądzin, który wziął udział w panelu dyskusyjnym poświęconym roli polskiej dyplomacji, a ponadto został zaproszony do udziału w zamkniętym posiedzeniu przedstawicieli świata biznesu.

Grupa Tubądzin, jako wiodący producent reprezentujący branżę ceramiczną, została zaproszona do uczestnictwa w II Kongresie Biznes Polska Świat. To wydarzenie, koncentrujące się wokół przyszłości polskiej gospodarki i społeczeństwa w globalnej perspektywie. Dyskusje w ramach kongresu skupiły się wokół trzech bloków tematycznych: Global Economy, Tech & AI oraz Education & Social Impact.

Do udziału w Kongresie została zaproszona również Grupa Tubądzin. Jej przedstawiciel – Wiceprezes Zarządu Amadeusz Kowalski – wziął udział w panelu dyskusyjnym pt.  „Czy polska dyplomacja jest skutecznym wsparciem dla polskich firm? Ekspansja polskiego biznesu”. W gronie ekspertów i liderów polskich przedsiębiorstw omówiono wyzwania, jakie stoją przed rodzimymi firmami, dążącymi do zdobywania nowych rynków międzynarodowych. W swojej wypowiedzi podkreślił znaczenie wsparcia państwa dla branży ceramicznej, która zmaga się z nieuczciwą konkurencją, m.in. ze strony firm stosujących dumpingowe praktyki.

Branża ceramiczna, o której bez cienia przesady można powiedzieć, że jest chlubą polskiej gospodarki, potrzebuje konkretnych działań ze strony ustawodawcy – na przykład wsparcia z nieuczciwymi praktykami stosowanymi przez przedsiębiorstwa produkcyjne ulokowane w Indiach – przekonuje Amadeusz Kowalski, wiceprezes zarządu Grupy Tubądzin.

Roundtable Przedsiębiorców

Oprócz udziału w panelu dyskusyjnym na temat roli dyplomacji w kontekście rozwoju polskiej gospodarki, Grupa Tubądzin została zaproszona do zamkniętego spotkania dla przedsiębiorców. Tzw. roundtable zorganizowano z myślą o rozmowie na temat wyzwań stojących przed polskimi przedsiębiorcami i o sformowaniu postulatów, jakiego wsparcia, rozwiązań i możliwości działania oczekują, aby tworzyć silną polską gospodarkę.

Cieszy nas, że przedstawiciele rządowych instytucji zapraszają przedsiębiorstwa 'do stołu’, chcą nas słuchać i rozmawiać. To bardzo obiecujący sygnał, który pozwala wierzyć, że wspólnymi siłami uda się wypracować skuteczne mechanizmy ochrony i promocji polskich marek za granicą – dodaje Amadeusz Kowalski, wiceprezes zarządu Grupy Tubądzin.

Nagroda Ambasadora Polskiej Przedsiębiorczości

Zwieńczeniem II Kongresu Biznes Polska i Świat było przyznanie Andrzejowi Wodzyńskiemu, właścicielowi i założycielowi Grupy Tubądzin, nagrody Ambasadora Polskiej Przedsiębiorczości. – Założyciel i właściciel firmy jest przedsiębiorcą przez wielkie „P”. Regularnie wspiera lokalną społeczność, a także angażuje się w wielkie ogólnopolskie przedsięwzięcia, organizowane wspólnie przez polski biznes; wspiera kulturę, promuje artystów, blisko z nimi współpracując i integrując ich prace z designem produktu. Marka znana jest na ponad 70 rynkach zagranicznych i bez wątpienia promuje produkty z napisem „made in Poland” – uzasadniali organizatorzy Kongresu.

Statuetkę w imieniu Andrzeja Wodzyńskiego odebrał Wiceprezes Zarządu Grupy Tubądzin, Amadeusz Kowalski. Warto odnotować, że Kapituła Biznesu wskazała jedynie dwóch laureatów – byłego Wicepremiera RP Leszka Balcerowicza oraz właśnie Andrzeja Wodzyńskiego, właściciela i założyciela Grupy Tubądzin.

Grupa Tubądzin, jako jedna z wiodących polskich firm w branży ceramicznej, od lat z powodzeniem zdobywa uznanie na rynkach międzynarodowych. Udział w takich wydarzeniach, jak II Kongres Biznes Polska Świat, jest elementem strategii firmy, która dąży do wzmocnienia pozycji polskiego biznesu w globalnej gospodarce.

Kongres Biznes Polska Świat zgromadził liderów biznesu, przedstawicieli administracji publicznej oraz ekspertów, którzy wspólnie omawiali możliwości i wyzwania związane z ekspansją polskich firm na rynki zagraniczne.