Alior Bank, łączy siły z założonym przez Polaków startupem gamingowym MillionPugs, który nagradza graczy za ich codzienne zakupy. W ramach współpracy, fani League of Legends, VALORANTA i Teamfight Tactis mają teraz możliwość zdobywania punktów, które pozwolą im na urozmaicenie rozgrywek.
MillionPugs to globalny program lojalnościowy, umożliwiający użytkownikom zbieranie punktów za zakupy online w ponad 20 tys. sklepach, m.in. Allegro, Pyszne, Empik, czy MediaExpert. Mogą je wymienić na nagrody związane ze swoimi ulubionymi grami, w tym League of Legends, VALORANT, czy Teamfight Tactics. W projekt zainwestowali liderzy z takich firm jak Riot Games, Twitch.tv, CCP i innych gigantów branży. Potencjał MillionPugs dostrzegł również Alior Bank, co zaowocowało nawiązaniem współpracy.
– Społeczność graczy jest dla nas istotnym segmentem klientów, dlatego stale rozwijamy naszą ofertę, starając się jak najlepiej dostosować ją do ich potrzeb. Współpraca z MillionPugs umożliwi nam dostarczenie im jeszcze więcej atrakcyjnych korzyści. W tym wypadku skupiamy się na miłośnikach gier ze stajni Riot Games, ale jestem przekonany, że w przyszłości czekają nas kolejne inicjatywy – mówi Mateusz Tomczak, menedżer ds. rozwoju produktów w Alior Banku.
Gracze mają możliwość zdobycia 200 Riot Points, za symboliczne 2 punkty w programie Bezcenne Chwile. Zapewniają one dostęp do bogatej oferty skinów, championów i innych cennych przedmiotów, które pozwolą im znacznie urozmaicić rozgrywkę. Aby skorzystać z oferty, klienci muszą być jednocześnie uczestnikami programu Mastercard Bezcenne Chwile.
Współpraca z MillionPugs nie tylko otwiera nowe perspektywy dla użytkowników, ale również umacnia pozycję banku w świecie gamingu. W ofercie Alior Banku znaleźć już można Konto Jakże Osobiste z benefitami dla graczy oraz karty debetowe z wizerunkiem bohaterów League of Legends: Ashe oraz Lulu. Mimo, że jest to dopiero pierwsza wspólna akcja z tym partnerem, w przyszłości planowane są kolejne oferty specjalne dla pasjonatów innych gier.