Aleph startuje z projektem One Brand i ujednolica swoje marki na świecie

fot. unsplash.com

Aleph Group Inc., holding zarządzający globalnym ekosystemem lokalnych ekspertów digitalowych i innowacyjnych rozwiązań marketingowych, uruchamia inicjatywę One Brand, której celem jest połączenie firm należących do holdingu – w tym działającej w Polsce Httpool by Aleph – pod wspólną nazwą Aleph.

Aleph jest największym na świecie globalnym partnerem reklamowym czołowych platform cyfrowych, takich jak: Google, Meta, Microsoft, Pinterest, Reddit, Snapchat, Spotify, TikTok, Uber czy X – w sumie reprezentuje ponad 45 platform na 130 rynkach na świecie, zajmując się sprzedażą digitalowych rozwiązań marketingowych, które wspierają reklamodawców w dotarciu do ich odbiorców w maksymalnie efektywny sposób. Liczne firmy należące do Grupy, w dużej mierze regionalne – do których zaliczają się Httpool, IMS Internet Media Services, Ad Dynamo i Connect Ads – były do tej pory preferowanym partnerem adtech-owym dla wiodących na świecie platform, reklamodawców i agencji.

Teraz Grupa (która posiada główne siedziby w Buenos Aires i Dubaju) dokonuje rebrandingu, zmieniając markę Httpool by Aleph na Aleph. Analogiczna zmiana dotyczy także większości innych dotychczasowych marek Grupy*.

W ten sposób Aleph tworzy jednolity i globalny ekosystem lokalnych ekspertów marketingu digital. Ta zmiana wesprze również średnioterminową strategię rozwoju Aleph – do 2026 roku Aleph zamierza być partnerem dla ponad 60 czołowych platform cyfrowych i pomagać im w oferowaniu innowacyjnych rozwiązań reklamowych klientom w ponad 150 krajach.

Efekty rebrandingowej inicjatywy One Brand umożliwią lepszą współpracę i dzielenie się wiedzą, usprawnią rozwój zawodowy i zwiększą możliwości oferowania klientom w Polsce pełnego pakietu usług holdingu Aleph, na czele z nowoczesnymi rozwiązaniami marketingu digital. Obecna zmiana tworzy także fundament dla Aleph do wzmacniania swojej pozycji m.in. w Polsce, oraz systematycznej i dynamicznej ekspansji na nowe regiony.

Httpool by Aleph będzie od tej pory funkcjonował w naszym kraju pod marką Aleph, natomiast formalna nazwa spółki pozostanie bez zmian (Httpool Polska Sp. z o.o.).

Projekt One Brand pomoże także holdingowi Aleph wykorzystać wymierny postęp jaki poczynił na całym świecie i w naszym regionie w ostatnich latach. Od 2021 r. Grupa rozszerzyła swoją działalność z 90 do 130 rynków na 5 kontynentach i obsługuje już ponad 45 partnerów (platform cyfrowych), oferując im dedykowane zespoły ekspertów digital na całym świecie. Dzięki swojemu globalnemu zasięgowi, unikatowej wiedzy lokalnej i skalowalnym rozwiązaniom Aleph pomaga klientom wchodzić na nowe rynki w sposób opłacalny i pozbawiony ryzyka w miarę ich ekspansji międzynarodowej.

Zmiana, która zachodzi teraz w Aleph nie ma na celu zwykłego rebrandingu. Rozpoczynamy nowy i ekscytujący biznesowy rozdział, łącząc wszystkich naszych lokalnych ekspertów oraz autorską technologię pod jedną globalną, silną marką Aleph. Taki jest cel strategiczny inicjatywy One Brand, która w efekcie pozwoli nam dostarczać jeszcze większą wartość dodaną naszym partnerom i reklamodawcom w Polsce oraz w regionie, pomagając im jednocześnie rozwijać się na dużą skalę – komentuje Justyna Duszyńska, CEO polskiego oddziału Aleph Group.

Oprócz swojej podstawowej oferty, dotyczącej obszaru AdTech, w ostatnich miesiącach Aleph rozwijał się także w innych kierunkach, wprowadzając na rynek rozwiązania Aleph Payments i Aleph Express. Opierając się na prawie dwudziestoletnim doświadczeniu Aleph w zarządzaniu transgranicznymi kredytami i płatnościami dla swoich partnerów, Aleph Payments zapewnia samodzielne rozwiązanie w obszarze gwarantowania kredytów i płatności dla przedsiębiorstw. Aleph Payments upraszcza też zawiłości finansowe związane z KYC (procedury Know Your Customer), rozliczeniami lokalnymi, windykacją, wymianą walut i rozliczeniami podatkowymi oraz płatnościami transgranicznymi, umożliwiając firmom skupienie się na swojej głównej działalności. Aleph Payments zarządza obecnie transgranicznymi kredytami i płatnościami o wartości ponad 2 miliardów dolarów.

Aleph utworzył również program edukacyjny o nazwie Digital Ad Expert. Jest to inicjatywa społeczna Aleph Group, która ma na celu tworzenie nowych możliwości ekonomicznych poprzez edukację w zakresie reklamy digital. Całkowicie bezpłatny, w pełni online’owy i zaprojektowany przez globalnych ekspertów w dziedzinie reklamy cyfrowej, Digital Ad Expert ma prawie 600 tysięcy aktywnych użytkowników zarejestrowanych na platformie, certyfikował już ponad 75 tysięcy studentów z ponad 140 krajów w ramach krótkich kursów i nagrodził ponad 10 tysięcy studentów pełnym certyfikatem Digital Ad Certificate.

Digital Ad Expert dołączył też ostatnio do Globalnej Koalicji Edukacyjnej UNESCO (Global Education Coalition) i wspiera jej ambitne plany podniesienia kwalifikacji dziesięciu milionów ludzi do 2029 r. Jest to uzupełnienie średnioterminowego celu Digital Ad Expert, jakim jest certyfikacja 100 000 studentów z całego świata.

Na poziomie całej Grupy rebranding w ramach inicjatywy One Brand umożliwi holdingowi Aleph skuteczniejszą współpracę z partnerami, również w celu skalowania Aleph Payments i Digital Ad Expert.

Idea projektu One Brand wykracza daleko poza ujednolicenie naszej identyfikacji wizualnej. Chodzi o wdrażanie misji Aleph Group na lokalnych rynkach na całym świecie, w tym w Polsce. Chcemy oczywiście kształtować przyszłość rynku reklamy digital, ale mamy też ambicje, by w oparciu o innowacje digitalowe oraz inicjatywy edukacyjne wspierać rozwój zawodowy ekspertów i przyspieszać wzrost gospodarczy na rynkach, na których działamy – dodaje Justyna Duszyńska.

*Social Snack, The Mediam Group, Clever Ads i Wise.Blue pozostaną unikalnymi markami, częścią Aleph Group, Inc.