Agencja Performance Media wygrała przetarg L’Oreal Polska na obsługę strategiczną i kreatywną marki dermokosmetyków Vichy w Polsce oraz krajach bałtyckich: Litwie, Łotwie i Estonii.
W ramach współpracy Performance Media będzie odpowiedzialna m.in. za opracowanie parasolowych strategii komunikacji oraz prowadzenie kreatywne marki Vichy. Działania mają służyć wzmacnianiu pozycji marki Vichy na rynku polskim oraz rynkach bałtyckich: Litwie, Łotwie i Estonii.
W toku współpracy w ciągu bieżącego roku będą uruchamiane aktywacje dla poszczególnych gam produktowych Vichy. Pierwsza kampania po wygranym przetargu wystartowała już w maju i jest emitowana na platformach: YouTube, TikTok, Facebook i Instagram.
– Wybraliśmy ofertę Performance Media biorąc pod uwagę świeże podejście i pogłębione koncepcje komunikacyjne agencji, które doskonale odzwierciedlają nasz kluczowy przekaz do konsumentów z segmentu dermokosmetycznego. Atutem było również know-how i zrozumienie naszego ekosystemu mediowego. Przez cały proces przetargowy prezentowane koncepcje były na bieżąco badane jakościowo i ilościowo, a propozycje agencji Performance Media uzyskały najlepsze wyniki – mówi Natalia Makutynowicz, senior brand manager Vichy Poland & Baltic Hub.
– Wierzymy we wspólne i innowacyjne podejście oraz głębokie zrozumienie rynku, które przyczynią się do dalszego umacniania pozycji marki Vichy w Polsce i krajach bałtyckich – dodaje Paulina Kwaśniewska, brand business director Vichy Poland & Baltic Hub w L’Oréal.