W ramach kolejnego projektu realizowanego dla dwóch love brandów finansowych Focus Nation współtworzył format komunikacyjny z okazji Tygodnia Przedsiębiorcy!
Dzień Przedsiębiorcy w Polsce przypada na 21 czerwca. mBank i Mastercard rozszerzyły go do całego Tygodnia Przedsiębiorców, a celebrują go, tworząc i udostępniając merytoryczny kontent dla biznesu.
W ramach projektu agencja Focus Nation odpowiadała nie tylko za opracowanie formatu komunikacyjnego, ale również za jego egzekucję i promocję. Wsparła też klienta w wyborze influencerów i ekspertów.
Finalnym efektem jest aż 5 ekscytujących spotkań, które odpowiadają na potrzeby i problemy sektora MSP. Każdy przedsiębiorca może zatem skorzystać z zawartej w nich wiedzy i wskazówek dotyczących prowadzenia biznesu: jak wystartować z sukcesem, jakie są sposoby na pozyskiwanie klientów, czy najważniejsze zmiany w prawie.
Rozmowy emitowane były sukcesywnie na kanale YT mBanku od 24 do 28 czerwca. Nadal można je tam zobaczyć.