Aflofarm rozpoczął współpracę z domem produkcyjnym SUPERMASSIVE specjalizującym się w realizacji wideo z wykorzystaniem generatywnej sztucznej inteligencji. Owocem współpracy jest kampania promująca Inventum Max – lek na erekcję. Spot emitowany jest we wszystkich dużych stacjach ogólnopolskich oraz w mediach online.
To pierwsza kampania realizowana przez SUPERMASSIVE dla Aflofarm. Wykonawca został wybrany na podstawie wcześniejszych realizacji, między innymi dla Big Star, BetClic, Factory czy SOS Wioski Dziecięce. Reklama promująca Inventum Max przedstawia animowane zwierzęta – barany, owcę i koguta – prowadzące humorystyczną rozmowę nawiązującą do produktu.
– Aflofarm przyszedł do z gotowym skryptem. Naszym zadaniem było więc przekucie pomysłu w finalną realizację: wypracowanie estetyki, dramaturgii spotu – w sposób przypominający pracę nad tradycyjnym materiałem reklamowym, jednak tylko przy użyciu AI. Ciekawym wyzwaniem było ożywienie samych zwierzęcych bohaterów – którzy okazali się bardziej wymagający w kwestii wypracowania ich emocji czy mimiki – w porównaniu do generowania ludzi, z czym radzimy sobie już z łatwością – mówi Michał Kisielewski, chief creative officer w SUPERMASSIVE.
Efektywność w parze z efektownością
Sztuczną inteligencję Aflofarm wykorzystał w swojej kampanii reklamowej po raz pierwszy. AI nie tylko przyśpieszyła tworzenie atrakcyjnego wizualnie świata, ale też ułatwiła szybkie testowanie różnych wersji materiałów i wybór tych, które najlepiej odpowiadają na potrzeby klienta i odbiorców.
– Dynamiczny rozwój sektora IT, a przy tym rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji sprawia, że przedsiębiorstwa coraz śmielej wykorzystują możliwości oferowane przez technologię AI. Nie inaczej jest w przypadku Aflofarmu. Jesteśmy firmą innowacyjną, która chętnie podąża za nowoczesnymi rozwiązaniami dla biznesu. Jak wiemy, technologia AI niesie za sobą duży potencjał w zakresie optymalizacji i udoskonalania procesów, dlatego z ciekawością wykorzystaliśmy ją w jednej z naszych kampanii – komentuje Andrzej Tomasik, marketing unit manager w Aflofarm.
Kampania jest emitowana od stycznia 2025 w telewizji i mediach online. Za zakup mediów odpowiada Starcom.