Zuzanna Rabiej dołączyła do Salestube jako paid social director

Do zespołu Salestube dołączyła Zuzanna Rabiej, obejmując stanowisko paid social director. Transfer ten to strategiczna decyzja, która ma na celu rozwój oferty spółki poprzez tworzenie innowacyjnych produktów mediowych oraz skalowanie projektów we współpracy z partnerami technologicznymi i mediowymi. Zuzanna będzie również odpowiadać za współpracę z kluczowymi klientami i rozwój portfolio, ze szczególnym uwzględnieniem regionu Europy Środkowo-Wschodniej.

Salestube zdecydowało się na powierzenie tej roli właśnie Zuzannie ze względu na jej międzynarodowe doświadczenie w obszarze strategii, sprzedaży i automatyzacji procesów. Nowa paid social director może pochwalić się szerokimi kompetencjami we współpracy z międzynarodowymi klientami i zarządzaniu projektami na wielu rynkach jednocześnie, a także tworzeniem skalowalnych rozwiązań wspierających wzrost biznesowy. Rabiej znana jest z innowacyjnego podejścia oraz umiejętności wdrażania działań edukacyjnych w organizacjach, rozwoju zespołów i mentoringu.

Te kompetencje bezpośrednio odpowiadają na strategiczne cele Salestube związane z globalną ekspansją i tworzeniem zaawansowanych produktów MarTech w partnerstwie z największymi graczami technologicznymi – Metą czy TikTokiem. Spółka konsekwentnie rozwija swoją obecność na ponad 35 rynkach i wzmacnia relacje z partnerami technologicznymi, by dostarczać klientom innowacyjne, skalowalne rozwiązania. Doświadczenie Zuzanny we współpracy z kluczowymi klientami międzynarodowymi, jej umiejętność budowania wartościowych relacji oraz know-how w zakresie wdrażania technologii w strukturach globalnych organizacji czyni ją idealną osobą do realizacji tej strategii.

Zuzanna doskonale rozumie, jak łączyć technologię, dane i sprzedaż w spójną ofertę produktową, która odpowiada na realne potrzeby biznesowe naszych klientów. Jej doświadczenie w pracy z największymi graczami technologicznymi na rynku CEE i EMEA to ogromna wartość dodana dla naszego zespołu i klientów – mówi Magdalena Pobikrowska, senior media operations director w Salestube.

Przed dołączeniem do Salestube Zuzanna Rabiej odpowiadała za rozwój kluczowego segmentu biznesowego TikToka, osiągając znaczny wzrost przychodów rok do roku. Wcześniej zarządzała w Google współpracą z ponad 100 firmami kwartalnie, tworząc zintegrowane strategie reklamowe w ekosystemie Google Ads i wdrażając rozwiązania z obszaru AI i automatyzacji. Równolegle pełniła funkcje liderskie – szkoliła zespoły, budowała kompetencje sprzedażowe, a także prowadziła inicjatywy edukacyjne skierowane do klientów i współpracowników w Europie.