Żubrówka przeniosła Open’era w 3D

fot. mat. prasowe

Tego lata Żubrówka podniosła poprzeczkę festiwalowych doświadczeń naprawdę wysoko. Na Open’er Festival 2025 zaskoczyła wszystkich strefą Go Wild — połączeniem miejskiej dżungli, nowoczesnego designu i najnowszych technologii, które dosłownie wyrywały z rzeczywistości.

Serce strefy stanowiły ekrany LED z efektem 3D, dzięki którym Żubr – symbol marki – dosłownie „wychodził” z ekranów nad głowami festiwalowiczów, tworząc immersyjne doświadczenie, jakiego Open’er jeszcze nie widział. W połączeniu z energetycznym designem i pulsującą muzyką strefa Go Wild stała się jednym z najbardziej obleganych punktów całego festiwalu.

Wieczorami vibe napędzali DJ-e, którzy rozkręcali parkiet i barową atmosferę. Na scenie pojawili się m.in. Yarski, KVXP6, Zielak Jr., Barnim, Hagen, Spisek1, Grek x Mitro (N2Minds), Phatrax x Moniura 420 BAILA ELLA, Truant, Wild Stars, Yo Suzi i wielu innych.

Festiwalowicze mogli też zasmakować w kultowych koktajlach Żubrówki — w tym letnich propozycjach takich jak Żu Lemon na Żubrówka Żu Kwaśna Cytryna, Cherry Lime, której bazą jest Żubrówka Żu Limonka Wiśnia, Apple Żu na klasycznej Żubrówce Bison Grass oraz kolorowych shotach, które idealnie wpisywały się w klimat miejskiej dżungli i tropikalnego chilloutu.

Open’er to jednak tylko przystanek w tegorocznej festiwalowej trasie Żubrówki. Marka była już obecna na Orange Warsaw Festival (30–31 maja, Warszawa) oraz na:

  • ZORZA Poznań – 6–7 czerwca
  • Audioriver – 11–13 lipca, Łódź
  • ZORZA Kraków – 25–26 lipca

A przed nią jeszcze:

  • Bittersweet – 14–16 sierpnia, Poznań
  • ZORZA Katowice – 29–30 sierpnia

Żubrówka konsekwentnie podąża za trendami i swoją społecznością, pojawiając się tam, gdzie bije puls współczesnej kultury i dobrej zabawy. Miejska dżungla ma swoje zasady — a Żubrówka rządzi w niej niepodzielnie.