Zoriana Michalik dołącza do agencji Tears of Joy jako client service team leaderka

fot. mat. prasowe

Zoriana Michalik zasila kadrę menadżerską agencji kreatywnej Tears of Joy i staje na czele zespołu client service. Będzie odpowiedzialna za koordynację zintegrowanych kampanii marketingowych, zarządzanie zespołem oraz utrzymywanie trwałych relacji z klientami.

Zoriana z branżą jest związana od ponad 11 lat. Doświadczenie zdobywała m.in. jako integrated communication supervisor w Publicis Warsaw, poprzednio także integrated communication manager w LiquidThread. W trakcie swojej kariery odpowiadała za realizację licznych projektów dla takich marek jak: Mondelez Polska, Animex, Lorenz, Circle K, L’Oréal, Lotte Wedel, LIDL, OBI, czy Vistula.

Zoriana jest super osobą, z którą już po pierwszych rozmowach poczuliśmy, że będziemy mogli zapewniać naszym klientom jeszcze więcej spokoju i poczucia bezpieczeństwa równocześnie oferując bardziej rozbudowane i złożone kampanie wychodzące poza influencer marketing. Także raduje się serce moje i dusza również – mówi Łukasz Kępiński, CEO agencji Tears of Joy. Dzięki jej doświadczeniu i wiedzy zespół agencji zyska dodatkowy potencjał do realizacji jeszcze lepszych wyników dla naszych partnerów biznesowych.