Zofia Smełka-Leszczyńska dołącza do Grupy Przestrzeń

fot. mat. prasowe

Grupa Przestrzeń – w skład której wchodzą: agencja reklamowa Przestrzeń, agencja contentowo-influencerska Polot, agencja mediowa Rozgłos i studio brandingowe Wyraz – rozwija kolejne kompetencje. Od nowego roku Zofia Smełka-Leszczyńska wspólnie z Elą Konopińską-Dudek będą tworzyć ofertę strategiczno-badawczą. Synergia między różnymi podmiotami grupy ma zapewnić markom kompleksową obsługę – od strategii, badań i pozycjonowania marek, przez identyfikację wizualną, po kreację cross-channelowych kampanii i zakup mediów.

Kompetencje rozwijane przez Zofię Smełkę-Leszczyńską oparte będą na autorskiej, stworzonej w Grupie Przestrzeń sześcioetapowej metodologii badawczo-strategicznej łączącej zrozumienie motywacji konsumenta i napięć kulturowych z analizą marki i rynku. Produkty procesów realizowanych przez zespół wykraczają poza standardową ofertę agencji strategicznych – oprócz rozwiązań związanych ze strategią i architekturą marki zawierają także rekomendacje semiotyczne, brand design oraz walidację strategii przez nagradzany zespół kreatywny.

– Grupa Przestrzeń zawsze dążyła do realizacji projektów kompleksowych, wyprowadzanych z analiz i budowania wspólnie z klientem pełnych strategii marketingowych obejmujących wszystkie elementy marketing mixu. Stąd rozwój naszej oferty jest naturalną konsekwencją realizowanych już w ostatnich latach działań strategicznych czy pozycjonujących dla wielu marek, m.in. takich jak Nałęczowianka, Bobofrut, Frisco czy Decathlon. Widzimy natomiast, że silne kompetencje badawcze, semiotyczne otwierają nas na nowe możliwości i pozwalają jeszcze skuteczniej wypracowywać spójne, wielokanałowe rozwiązania – mówi co-founder, Igor Zajda.

Zofia Smełka-Leszczyńska ma 18-letnie doświadczenie zdobyte w agencjach komunikacyjnych i butiku strategicznym Stratosfera. Jest psycholożką i doktorką kulturoznawstwa specjalizującą się w analizie i projektowaniu narracji, analizie semiotycznej i kulturowej oraz w badaniach jakościowych. Jest autorką książek popularnonaukowych „Cześć pracy” i „Usunąć do 30 dni”. Wielokrotna laureatka i jurorka konkursów branżowych, regularnie występuje na konferencjach badawczych.