W agencji digital marketingowej adcookie nastąpiła istotna zmiana właścicielska. Paweł Pałka, dotychczasowy wspólnik sprzedaje swoje udziały, aby obrać nową ścieżkę zawodową w roli niezależnego konsultanta biznesowego. Jego udziały w spółce nabyła Alina Lysychkina, COO i członkini zarządu spółki.
– Paweł odegrał bardzo ważną rolę we wzmacnianiu naszych kompetencji strategicznych i digitalowych. Jesteśmy mu za to ogromnie wdzięczni. Dziś przekazujemy stery Alinie – osobie, która od lat współtworzy adcookie, rozumie naszą kulturę i realnie wpływa na kierunek rozwoju firmy. Jej wejście do grona wspólników stanowi gwarancję utrzymania dotychczasowego kierunku firmy – mówi Mateusz Sobieraj, co-founder i wspólnik w adcookie.
Wyjście Pawła Pałki ze spółki otwiera nowy rozdział zarówno dla niego, jak i dla adcookie. Dotychczasowy Digital Strategy Advisor wybrał ścieżkę niezależnego konsultanta, chcąc skupić się na kompleksowym rozwoju biznesów nie tylko pod kątem strategii marketingu i sprzedaży, ale także organizacji i procesów wewnętrznych w firmach.
– Decyzja o wyjściu z agencji była dla mnie strategicznym krokiem, który otwiera przestrzeń do realizacji nowych projektów biznesowych i jeszcze głębszą pracę z moimi klientami, na którą czasem brakowało czasu z powodu innych obowiązków agencyjnych – mówi Paweł Pałka, konsultant strategii biznesowych. – Rozstanie z adcookie nie było łatwe, ponieważ współtworzyłem tę markę przez blisko dekadę, od podstaw budując jej fundamenty i tożsamość. To kawał mojego zawodowego życia, ogrom doświadczeń i satysfakcja z efektów, które udało nam się osiągnąć. Zostawiam agencję w dobrych rękach i z przekonaniem, że będzie się dalej świetnie rozwijać – dodaje Pałka.
Kierunek, w jakim zmierza adcookie, to dalsze umacnianie pozycji agencji jako partnera biznesowego, który nie tylko realizuje kampanie reklamowe, ale wspiera klientów kompleksowo – od tworzenia strategii digitalowej, przez wdrażanie rozwiązań e-commerce, aż po optymalizację działań pod kątem efektywności, performance’u i wizerunku marki.
Nowa struktura ma w dalszym ciągu wspierać firmę w rozwoju i rola aktualnej COO ma w tym procesie kluczowe znaczenie. Alina Lysychkina to managerka z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży digitalowej, specjalizująca się w obszarze rozwoju firm, tworzenia zwinnych struktur organizacyjnych i zarządzania zmianą.
W adcookie odpowiadała dotychczas za procesy operacyjne, rozwój zespołów i budowę kultury organizacyjnej opartej na transparentności i efektywności. Jest absolwentką licznych programów z zakresu leadershipu i zarządzania w środowiskach technologicznych. Stanowi ważne ogniwo w dotychczasowym rozwoju adcookie. Wniosła do organizacji ogrom wiedzy i pomysłów, które pomogły jej przeobrazić się z butikowej agencji w firmę obsługującą rozbudowane kampanie i klientów z różnych branż i obszarów, takich jak np. e-commerce.