Zmiany w zarządzie Adlook i nowa struktura zespołu outcomes

Adlook, globalna firma technologiczna specjalizująca się w rozwiązaniach z zakresu reklamy cyfrowej, ogłasza istotne zmiany w składzie zarządu firmy, a także reorganizację zespołu Adlook Outcomes. Celem zmian jest dalsze umacnianie pozycji firmy na rynku oraz przyspieszenie globalnej ekspansji. Obecnie firma działa już na dziewięciu rynkach.

W obliczu rosnących wymagań globalnej ekspansji, wprowadzone zmiany mają kluczowe znaczenie dla dalszego rozwoju firmy na wymagającym rynku reklamy cyfrowej. Reorganizacja struktury operacyjnej pozwoli na jeszcze lepsze wsparcie klientów oraz zwiększenie efektywności działań, co przełoży się nie tylko na utrzymanie, ale i wzmocnienie pozycji Adlook jako lidera branży.

Adlook konsekwentnie rozwija swoją strategię zarządzania, stawiając na współpracę i elastyczność w podejmowaniu kluczowych decyzji. W ramach takiego podejścia do Zarządu dołączają Luca Filardo (SVP Commercial Growth), Michał Orzechowski (VP of Operations) oraz Mateusz Jędrocha (CPO). Wspólnie z Kubą Kossutem, Globalnym CEO Adlook, będą kształtować dalszy rozwój firmy i wzmacniać jej pozycję na rynku.

Daniel Surmacz, który do tej pory pełnił kluczową rolę w zarządzaniu Adlook, obejmuje teraz funkcję nadzorczą nad firmą, co pozwoli mu skupić się na strategicznych inicjatywach w ramach całej Grupy.

Zmiany w Zarządzie i reorganizacja zespołów to kolejny krok w rozwoju Adlook. Dzięki nim możemy działać sprawniej, szybciej reagować na zmiany i lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Nowa struktura wprowadza jasny podział ról i odpowiedzialności, co ułatwi współpracę na wszystkich poziomach firmy. Do kadry zarządzającej dołączają niezwykle doświadczeni specjaliści i liderzy, którzy wniosą świeże spojrzenie i wesprą nas w dalszej ekspansji na rynki międzynarodowe – powiedział Kuba Kossut, globalny CEO Adlook.

Reorganizacja struktur firmowych dotyczy także kluczowych pozycji w zespole Outcomes.

  • Łukasz Abgarowicz obejmuje nowo utworzone stanowisko global head of customer success. Jego głównym celem będzie rozwijanie współpracy z obecnymi klientami na różnych rynkach oraz wykorzystywanie ich globalnych struktur do dalszej ekspansji Adlook.
  • Jan Muszyński jako regional VP of growth dla regionów CEE, Brazylii i Meksyku oraz Jacek Celiński, pełniący tę samą funkcję dla Włoch, Francji, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii, będą odpowiedzialni za rozwój firmy na tych kluczowych rynkach. Ich zadaniem będzie wzmacnianie obecności Adlook i budowanie trwałych relacji z klientami.
  • Bartosz Nowak awansował na stanowisko VP of sales dla rynku CEE, gdzie skupi się na rozwoju sprzedaży oraz pogłębianiu relacji z partnerami biznesowymi w regionie.