Zmiany personalne w Raiffeisen Digital Banku

fot. mat. prasowe

Z dniem 1 października 2025 roku w Raiffeisen Digital Banku następuje zmiana na stanowisku country managera na Polskę. Dotychczasowe obowiązki Kamila Niewiatowskiego obejmuje Pauline Schreuder, pełniąca rolę head of customer growth w Raiffeisen Digital Banku, która teraz odpowiadać będzie za rozwój sprzedaży, wzmacnianie relacji z klientami oraz kanałami partnerskimi, a także kompleksowe budowanie marki banku.

Pauline Schreuder to sprawdzona menadżerka z wieloletnim doświadczeniem w strukturach Raiffeisen Digital Banku. Na nowym stanowisku do kluczowych obowiązków Pauline należeć będzie: tworzenie i wdrażanie innowacyjnych strategii marketingowych, rozwój nowych kanałów komunikacji, a także identyfikowanie i realizacja nowych szans biznesowych, w tym budowanie i rozwijanie strategicznych partnerstw. Odpowiadać będzie także za rozwój i egzekucję strategii sprzedażowej w kanałach digital i brokerskim, z naciskiem na efektywność działań i wzrost udziału w rynku. Pauline Schreuder zajmować się będzie rozwojem komunikacji z klientami oraz nadzorem nad działem obsługi klienta. Nowa rola łączy w sobie obszar marketingu, sprzedaży oraz obsługi klienta – kluczowe dla dalszej ekspansji i umacniania pozycji Raiffeisen Digital Banku na polskim rynku nowoczesnych cyfrowych usług bankowych.

To dla mnie ogromne wyróżnienie i odpowiedzialność. W nowej roli chcę spojrzeć na rozwój Raiffeisen Digital Banku w sposób holistyczny – od strategii marketingowych i komunikacyjnych, przez wzmocnienie współpracy z naszymi teraźniejszymi partnerami i rozwój nowych kanałów sprzedaży, po bezpośrednie doświadczenie klienta. Naszą ambicją jest dalszy dynamiczny wzrost, przy jednoczesnym budowaniu długofalowych relacji i partnerskiego podejścia do klienta. Cieszę się, że mamy świetny zespół, wyjątkowych i sprawdzonych ekspertów, którzy lubią wyzwania – mówi Pauline Schreuder, head of customer growth w Raiffeisen Digital Banku.

Raiffeisen Digital Bank dziękuje również Kamilowi Niewiatowskiemu za ogromny wkład w rozwój marki oraz dotychczasowe osiągnięcia biznesowe w obszarze m.in. efektywnego wprowadzania produktów bankowych, skutecznych działań sprzedażowych, a także budowania relacji z klientami i partnerami.

Dzięki połączeniu marketingu, sprzedaży i obsługi klienta w ramach jednej roli Raiffeisen Digital Bank będzie mógł działać jeszcze sprawniej i bardziej efektywnie, z korzyścią dla klientów. Nowa rola Pauline Schreuder pozwoli wykorzystać jej doświadczenie i energię, aby nie tylko wzmacniać markę Raiffeisen Digital Bank, ale też konsekwentnie budować przewagi konkurencyjne na rynku.

Chciałbym serdecznie podziękować Kamilowi Niewiatowskiemu, dotychczasowemu Country Managerowi na Polskę Raiffeisen Digital Bank, za pięć lat pracy i wkład w rozwój banku. Jesteśmy wdzięczni za owocną współpracę i mocny fundament, na którym możemy dalej budować naszą przyszłość. Życzymy mu powodzenia na nowym etapie kariery zawodowej – komentuje Christian Slavik, CEO Raiffeisen Digital Bank. – Jednocześnie witamy w nowej roli Pauline Schreuder – wierzymy, że jej zaangażowanie i profesjonalizm pomogą dalej z sukcesem rozwijać nasz bank – dodaje.