Z dniem 1 października 2025 roku w Raiffeisen Digital Banku następuje zmiana na stanowisku country managera na Polskę. Dotychczasowe obowiązki Kamila Niewiatowskiego obejmuje Pauline Schreuder, pełniąca rolę head of customer growth w Raiffeisen Digital Banku, która teraz odpowiadać będzie za rozwój sprzedaży, wzmacnianie relacji z klientami oraz kanałami partnerskimi, a także kompleksowe budowanie marki banku.
Pauline Schreuder to sprawdzona menadżerka z wieloletnim doświadczeniem w strukturach Raiffeisen Digital Banku. Na nowym stanowisku do kluczowych obowiązków Pauline należeć będzie: tworzenie i wdrażanie innowacyjnych strategii marketingowych, rozwój nowych kanałów komunikacji, a także identyfikowanie i realizacja nowych szans biznesowych, w tym budowanie i rozwijanie strategicznych partnerstw. Odpowiadać będzie także za rozwój i egzekucję strategii sprzedażowej w kanałach digital i brokerskim, z naciskiem na efektywność działań i wzrost udziału w rynku. Pauline Schreuder zajmować się będzie rozwojem komunikacji z klientami oraz nadzorem nad działem obsługi klienta. Nowa rola łączy w sobie obszar marketingu, sprzedaży oraz obsługi klienta – kluczowe dla dalszej ekspansji i umacniania pozycji Raiffeisen Digital Banku na polskim rynku nowoczesnych cyfrowych usług bankowych.
– To dla mnie ogromne wyróżnienie i odpowiedzialność. W nowej roli chcę spojrzeć na rozwój Raiffeisen Digital Banku w sposób holistyczny – od strategii marketingowych i komunikacyjnych, przez wzmocnienie współpracy z naszymi teraźniejszymi partnerami i rozwój nowych kanałów sprzedaży, po bezpośrednie doświadczenie klienta. Naszą ambicją jest dalszy dynamiczny wzrost, przy jednoczesnym budowaniu długofalowych relacji i partnerskiego podejścia do klienta. Cieszę się, że mamy świetny zespół, wyjątkowych i sprawdzonych ekspertów, którzy lubią wyzwania – mówi Pauline Schreuder, head of customer growth w Raiffeisen Digital Banku.
Raiffeisen Digital Bank dziękuje również Kamilowi Niewiatowskiemu za ogromny wkład w rozwój marki oraz dotychczasowe osiągnięcia biznesowe w obszarze m.in. efektywnego wprowadzania produktów bankowych, skutecznych działań sprzedażowych, a także budowania relacji z klientami i partnerami.
Dzięki połączeniu marketingu, sprzedaży i obsługi klienta w ramach jednej roli Raiffeisen Digital Bank będzie mógł działać jeszcze sprawniej i bardziej efektywnie, z korzyścią dla klientów. Nowa rola Pauline Schreuder pozwoli wykorzystać jej doświadczenie i energię, aby nie tylko wzmacniać markę Raiffeisen Digital Bank, ale też konsekwentnie budować przewagi konkurencyjne na rynku.
– Chciałbym serdecznie podziękować Kamilowi Niewiatowskiemu, dotychczasowemu Country Managerowi na Polskę Raiffeisen Digital Bank, za pięć lat pracy i wkład w rozwój banku. Jesteśmy wdzięczni za owocną współpracę i mocny fundament, na którym możemy dalej budować naszą przyszłość. Życzymy mu powodzenia na nowym etapie kariery zawodowej – komentuje Christian Slavik, CEO Raiffeisen Digital Bank. – Jednocześnie witamy w nowej roli Pauline Schreuder – wierzymy, że jej zaangażowanie i profesjonalizm pomogą dalej z sukcesem rozwijać nasz bank – dodaje.