„Teraz jest Twój czas” – śpiewa legendarny zespół De Mono w najnowszej reklamie Volkswagen Financial Services. Premiera utworu nawiązującego do kultowego przeboju „Póki na to czas” wraz z nowym teledyskiem kontynuuje szeroko zakrojoną akcję promującą elektromobilność. Kampania, w której wystąpił także rajdowy mistrz Polski Mikołaj „Miko” Marczyk, wystartowała 16 sierpnia br.
Sukces grudniowej kampanii „Jedź elektrykiem jak my!” z udziałem Elektrycznych Gitar sprawił, że Volkswagen Financial Services zdecydował się kontynuować strategię współpracy z legendami polskiej muzyki, aby promować elektromobilność. W najnowszej odsłonie zespół De Mono, na czele którego stoi charyzmatyczny lider Andrzej Krzywy, wykonuje nową wersję swojego hitu „Póki na to czas”, tym razem pod tytułem „Teraz jest Twój czas”.
– Po udanej kampanii z udziałem Elektrycznych Gitar uznaliśmy, że warto kontynuować strategię angażowania dobrze znanych i lubianych zespołów w promocję samochodów elektrycznych. Tym razem, wspólnie z De Mono postawiliśmy na odświeżenie hitu „Póki na to czas”. Andrzej Krzywy spisał się znakomicie, a jego nowy tekst doskonale oddaje to, na czym nam zależało: „Teraz jest Twój czas”, więc postaw na elektryka – mówi Mateusz Granoszek, kierownik działu marketingu w Volkswagen Financial Services.
Elektryzująca jazda
Kampania „Teraz jest Twój czas” pozycjonuje Volkswagen Financial Services jako firmę, która oferuje korzystne i wygodne finansowanie pojazdów z napędem elektrycznym. Ambicją twórców było udowodnienie, że jazda samochodem elektrycznym to nie tylko troska o klimat czy zalety korzystania z buspasów, ale przede wszystkim ogromna frajda.
W spocie reklamowym gościnnie wystąpił Mikołaj „Miko” Marczyk, najmłodszy w historii rajdowy mistrz Polski, reprezentujący zespół Škoda Polska Motorsport. Jego udział ma na celu pokazać, że samochody elektryczne oferują dynamikę i emocje na poziomie nieustępującym autom spalinowym.
Zasięg kampanii
Twórcy kampanii przygotowali 3-minutowy teledysk do utworu „Teraz jest Twój czas” oraz 2 krótsze formy wideo: spot trwający 30 sek. oraz spot o długości 45 sek.
Kampania „Teraz jest Twój czas” rozpoczęła się 16 sierpnia od publikacji filmów w serwisie YouTube. Ponadto tego dnia odwiedzający warszawski Multimedialny Park Fontann mieli okazję zobaczyć spot VW FS, który został wyświetlony na tafli wody podczas wieczornego pokazu. Iluminacja w Multimedialnym Parku Fontann będzie odbywać się w każdy piątek i sobotę między 16 sierpnia a 28 września br.
Kampania szerokozasięgowa obejmie obecność na platformach Meta, Google, YouTube oraz kanały digitalowe Polsat Media i TVN Discovery Group. Będzie też dostępna w serwisie Spotify oraz na nośnikach reklamowych na ulicach największych polskich miast i 8 stacjach II linii metra w Warszawie. Za pomysł i realizację odpowiada agencja Vision&People, a za komunikację agencja PR dfusion communication. Kampania „Teraz jest Twój czas” potrwa do końca września br.