Zdrofit stawia na nieszablonowe podejście do promocji aktywności fizycznej. W kampanii „Wyexpij swoją formę!” sieć klubów fitness angażuje topowych streamerów – Diablesa i Nieuczesaną – pokazując, że świat gamingu i ruchu fizycznego mogą się uzupełniać. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych par na polskim Twitchu przez trzy miesiące intensywnie trenuje w klubach Zdrofit. Ich postępy można śledzić na Instagramie i YouTube – z dużą dawką autentyczności, humoru i dystansu. Kampania powstała we współpracy z agencją CFA.
Gaming to już nie tylko rozrywka – to praca, pasja, a w przypadku e-sportu: intensywna rywalizacja. Wielogodzinne sesje przed ekranem, brak ruchu, napięcie i stres są codziennością wielu graczy, streamerów i twórców online. W świecie e-sportu liczy się nie tylko refleks i strategia, ale też wydolność organizmu. Badania pokazują, że profesjonalni gracze potrafią trzykrotnie przekraczać zalecany przez WHO poziom aktywności fizycznej.
Streamerzy na treningu
Zdrofit chce dotrzeć do tej rosnącej grupy świadomych gamerów. W kampanii „Wyexpij swoją formę!” pokazuje, że klub fitness nie musi być miejscem dla „fit freaków” – może być wsparciem dla tych, którzy grają godzinami, streamują zawodowo i mierzą się z presją, kontuzjami nadgarstków czy brakiem energii.
Widzowie mają szansę dołączyć do akcji w konkursach, w których do wygrania są wspólne treningi z influencerami. Podczas streamingów na Twitchu zarówno Diabels, jak i Nieuczesana zapraszają swoich obserwatorów na bezpłatny trening w Zdrofit, a w storiesach relacjonują te lepsze i te trudniejsze momenty podczas ćwiczeń w klubie.
Za odpowiednie ułożenie treningów i dążenie do „next levelów” odpowiada trenerka personalna, Ewelina Lewandowska. Dzięki jej wsparciu, twórcy nie tylko pracują nad formą, ale też edukują społeczność w zakresie dbania o kondycję przy siedzącym trybie życia.
Zdrofit – bliżej nowych odbiorców
Dzięki kampanii „Wyexpij swoją formę!” marka zyskuje silny punkt styku z pokoleniem wychowanym na streamach i Discordzie. To przykład dobrze przemyślanej współpracy
z twórcami, która nie jest jedynie „kolaboracją”, ale realną, angażującą historią rozgrywaną na wielu poziomach – od contentu na żywo, przez reelsy i konkursy, po realne treningi w klubach. W tle widać coś więcej niż tylko działanie wizerunkowe – to odpowiedź na zmieniające się potrzeby i style życia młodszych odbiorców, którzy chcą dbać o siebie na własnych zasadach.
Za kreację i komunikację na kanałach twórców w projekcie odpowiada agencja CFA.