W środę, 9 października br. w nowym gmachu Muzeum Historii Polski na warszawskiej Cytadeli agencja 2KOMA7 świętowała swoje 7. urodziny z mocnym muzycznym uderzeniem. Na ponad 500 gości w ustalonej przez dress code czerni, czekał PRO8L3M z pierwszym koncertem w ramach premierowego projektu – Director’s Cut.
Specjalnie dla gości agencji, PRO8L3M zaprezentował swój nowy format koncertowy „Director’s Cut”. To seria będąca podróżą przez 10 lat twórczości PRO8L3MU i ich filmowych inspiracji. Koncert był więc nie tylko muzyczną retrospektywą dla fanów zespołu, ale i dużą niespodzianką dla miłośników filmowo-serialowych klasyków. VHS-y, kultowe klipy czy sceny z filmów – Director’s Cut to okazja, by zobaczyć PRO8L3M w nieco innej odsłonie.
– W życiu najważniejsze są emocje – mówi Ewelina Spólna, właścicielka agencji 2KOMA7
Tych emocji nigdy nie brakowało. Przez 7 lat obecności na rynku to właśnie one były stałym budulcem relacji z klientami i partnerami. Komunikacja, kompetencje i ogromne doświadczenie to fundamenty, które w połączeniu z emocjami tworzą core działalności zgodny z filozofią agencji. Natomiast odwaga i oryginalność pozwalają na tworzenie projektów, które zostawiają coś więcej… jakość przeżytych doświadczeń. Dowodem na to był właśnie jubileusz agencji.
Przez 7 lat swojej działalności na rynku agencja pokazuje swoją siłę i buduje coraz szersze portfolio Klientów. Wśród marek, które współpracują z 2KOMA7, są m.in. L’Oréal Polska, Carlsberg Polska, Aperol, Rémy Cointreau, CEDC International oraz TIDAL Polska. Agencja kompleksowo zajmuje się wizerunkiem swoich klientów – opracowuje strategie komunikacji, realizuje kampanie reklamowe w digitalu i social mediach, przygotowuje PR stuntsy, organizuje eventy, prowadzi biura prasowe oraz zajmuje się influencer marketingiem.
Realizacje 2KOMA7 można znaleźć na ich instagramowym profilu @2koma7 oraz na stronie www.2koma7.pl
Fotorelacja: Natalia Poniatowska i Anna Zarzycka.