Żabka ruszyła z kampanią launchującą Żabka Ads

Agencja KERRIS rozpoczęła realizację kampanii launchującej Żabka Ads. Shopper-Driven Media, pierwszej w Polsce sieci reklamy in-store, umożliwiającej markom precyzyjne dotarcie do konsumentów w momencie, gdy robią oni zakupy w sklepie stacjonarnym. Kampania, która potrwa do końca lutego 2025 roku, ma na celu promocję nowatorskiego rozwiązania w obszarze retail media.

Żabka Ads. Shopper-Driven Media oferuje markom możliwość dotarcia z przekazem reklamowym do konsumentów w trakcie ich zakupów, dzięki opracowanym przez zespół ekspertów rekomendacjom, dotyczącym czasu wyświetlania treści. Dzięki sieci ponad 11 000 sklepów, Żabka Ads skutecznie wspiera m.in. kampanie promujące produkty, w tym launche i aktywacje produktowe.

KERRIS odpowiada za przygotowanie koncepcji kreatywnej kampanii, tworzenie materiałów digitalowych oraz contentowych, a także stworzenie i rozwój landing page’a ads.retailmedia.zabka.pl. Dodatkowo, agencja prowadzi działania SEO, wspierające wizerunek Żabka Ads. Shopper-Driven Media jako innowacyjnego narzędzia reklamowego.

– Kampania zrealizowana we współpracy z KERRIS to przykład dużego profesjonalizmu i zaangażowania agencji. Szczególnie doceniamy dynamiczne i elastyczne podejście zespołu oraz rezultaty, które spełniły nasze oczekiwania. Już pierwsze wspólne działania potwierdziły skuteczność podejścia agencji – podkreśla Daniel Nowaczyk, retail media marketing manager w Grupie Żabka.

Kampania prowadzona jest na platformach digitalowych, w tym w mediach społecznościowych, sieci Google Display oraz za pomocą direct mailingu.

– Współpraca z Żabką to dla nas wyjątkowe wyzwanie, ponieważ obejmuje nie tylko tworzenie kreatywnych materiałów dla platformy Żabka Ads, ale również wsparcie w budowaniu świadomości tej innowacji, która redefiniuje podejście do reklamy in-store w Polsce. Żabka, jako lider segmentu modern convenience, wprowadza przełomowe narzędzie, a my z dumą wspieramy realizację tego projektu – mówi Maciej Makowski, managing partner w KERRIS Group.

Za kreację kampanii odpowiada agencja KERRIS, natomiast strategię opracowała agencja Sweetspot.