Żabka rusza z kampanią „Blisko do zwrotności” promującą zwrot opakowań po napojach

fot. mat. prasowe

Żabka 5 listopada br. startuje z kampanią „Blisko do zwrotności”, po raz pierwszy tak szeroko promując system kaucyjny. Sieć znacząco zwiększyła też bonus dla klientów za oddawanie butelek i puszek – liczbę punktów lojalnościowych w aplikacji Żappka. Za key visual odpowiada Agencja GONG, a zakup mediów realizuje Value Media.

Hasło kampanii podkreśla, że rozwiązania cyrkularne są wygodne i łatwo dostępne – niemal na każdym rogu. Działania promocyjne obejmują telewizję (spot 30”) w stacjach TVP1, TVP2, TVN, Polsat, emisję VOD (TVN, Polsat, Agora, Onet) oraz kampanię mediową, w tym YouTube, gdzie pojawią się zarówno 6-sekundowe, jak i 30-sekundowe spoty.

Celem działań jest poinformowanie klientów, że za zwracanie butelek PET lub puszek do 2 grudnia br. otrzymają aż 50 żappsów, a w przypadku opakowań kaucyjnych – dodatkowo zwrot 50 groszy. To najwyższa dotąd liczba punktów przyznawanych w ramach akcji: do 30 września klienci otrzymywali 10 żappsów, a w okresie 1 października – 4 listopada 20 żappsów. Z promocji mogą skorzystać użytkownicy aplikacji Żappka.

Żabka dobrowolnie przystąpiła do systemu kaucyjnego. Przepisy nie nakładają na nią takiego obowiązku – większość placówek sieci pod zielonym szyldem ma średnio 65 m², a ustawa obliguje do tego sklepy o powierzchni powyżej 200 m², sprzedające napoje w opakowaniach objętych kaucją.

Więcej o systemie kaucyjnym i zasadach akcji: www.zabka.pl/postawnazwrot.