Żabka Jush wsparła obóz piłkarski dla dzieci organizowany przez Michała Pazdana

fot. mat. prasowe

Żabka Jush, jeden z liderów rozwiązań q-commerce na polskim rynku, z dumą wsparła obóz piłkarski dla dzieci Pazdi Camp zorganizowany przez byłego piłkarza polskiej kadry, Michała Pazdana. Podczas dwóch turnusów, które odbyły się 29 czerwca i 5 lipca, firma dostarczyła zdrowe przekąski, napoje oraz czapki żabki chroniące przed słońcem.

Rozbudzanie pasji do sportu i zdrowia od najmłodszych lat jest niezwykle ważne dla kształtowania przyszłych pokoleń. Dlatego wspierając Pazdi Camp Żabka Jush chce inspirować Polaków do aktywnego stylu życia i dbania o zdrowie. Firma tłumaczy, że dzięki takim inicjatywom młodzi sportowcy nie tylko rozwijają swoje umiejętności piłkarskie, ale także uczą się wartości związanych z regularnym uprawianiem sportu i zdrowym odżywianiem, które będą im towarzyszyć przez całe życie.

Jesteśmy niezwykle dumni, że mogliśmy wesprzeć obóz piłkarski organizowany przez Michała Pazdana. Wierzymy, że zdrowe odżywianie i odpowiednie nawodnienie są kluczowe dla osiągania najlepszych wyników, zwłaszcza wśród młodych sportowców. Szczególnie w tym wieku ważne jest kształtowanie zdrowych postaw i zamiłowania do sportu, co zaowocuje w dorosłym życiu – powiedziała Zuzanna Dębowska, chief commercial officer w Lite e-Commerce, startupie odpowiedzialnym za Żabkę Jush.

Żabka Jush, w ramach wsparcia Pazdi Camp, przygotowała specjalne paczki, które zawierały wyselekcjonowane produkty wspierające zdrowy styl życia. Każda z nich była starannie skomponowana, aby zapewnić młodym sportowcom odpowiednie nawodnienie i energię niezbędną do intensywnych treningów. To nie pierwszy raz kiedy Żabka Jush angażuje się w inicjatywy związane z piłką nożną. Usługa w przeszłości współpracowała z portalem Meczyki.pl, a z okazji Mistrzostw Europy przewidziała dla swoich użytkowników różnorodne promocje i akcje, które zachęcały do aktywnego kibicowania.

Cieszymy się, że możemy wspierać młodych sportowców i promować zdrowy styl życia wśród dzieci i młodzieży. Wierzymy, że takie inicjatywy mają kluczowe znaczenie dla rozwoju młodych talentów i budowania zdrowych nawyków. Wsparcie takich partnerów, jak Żabka Jush, jest dla nas ważne i pozwala nam się rozwijać, dzięki czemu możemy zaszczepić pasję do piłki nożnej u większej liczby dzieci – podkreślił Michał Pazdan.