Żabka Jush podbiła festiwal muzyczny Soundream  w Krakowie

fot. mat. prasowe

Lato to tradycyjnie czas aktywacji konsumenckich dla Żabki Jush. W miniony weekend aplikacja była obecna w Krakowie na festiwalu muzycznym Soundream, którego była partnerem. To kolejna muzyczna współpraca Żabki Jush.

Każdy uczestnik, który wybrał się na Soundream Festival w Krakowie, mógł odwiedzić strefę chillout Żabki Jush. W jej ramach festiwalowicze mogli odpocząć na leżakach od trudów festiwalowej zabawy, a także zjeść ciepły posiłek albo zimny deser. Na festiwalowiczów czekały między innymi zupy z foodtrucka, o które zadbała firma Nowalijka, będąca stałym dostawcą Żabki Jush. Dla osób szukających ochłody były dostępne natomiast dwie zamrażarki z lodami od Ben & Jerry’s.

Na terenie festiwalu przedstawiciele usługi rozdali także specjalne bucket haty w kształcie żabek, które w ostatnich dniach były rozchwytywane na warszawskich i krakowskich bulwarach. Festiwalowy krajobraz został wzbogacony także przez specjalne żabkowe balony. To kolejna taka akcja zorganizowana przez Żabkę Jush. Usługa sięga po letnie aktywacje od samego początku swojego istnienia i tym samym podkreśla swoje DNA. W jego ramach aplikacja chce być jak najbliżej swoich klientów.

Dlatego Żabka Jush zdecydowała się na kolejną w swojej historii muzyczną współpracę. Wcześniej aplikacja była partnerem Fest Festiwalu, a także imprezy UnderSound na Helu. W ostatnich miesiącach z kolei współpracowała z duetem Franek Warzywa i Młody Budda przy promowaniu polskich szparagów.